  • 1. Data: 2010-09-17 09:48:07
    Temat: [Ford fiesta] Prze kurwa piękne !!!
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Szkoda tylko felg i opon na końcu, ale całośc jest mega porywająca. Aż ciarki na
    plecach mnie przeszyły. Dla takich emocji motoryzacyjnych warto żyć!

    http://www.youtube.com/watch?v=4TshFWSsrn8&feature=p
    layer_embedded

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 2. Data: 2010-09-17 09:52:04
    Temat: Re: [Ford fiesta] Prze kurwa piękne !!!
    Od: AL <a...@s...tam>

    Katanka pisze:
    > Szkoda tylko felg i opon na końcu, ale całośc jest mega porywająca. Aż
    > ciarki na plecach mnie przeszyły. Dla takich emocji motoryzacyjnych
> [...]
    ale wiesz, ze oni tego nie kreca w jednym kawalku?
    Dobrze jesli w ciagu jednego dnia sie zmieszcza z calym materialem.

    Co jednak nie zmienia faktu, ze jest zaje... - przepiekne :)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 3. Data: 2010-09-17 09:52:33
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Fri, 17 Sep 2010 09:48:07 +0200, Katanka na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > Dla takich emocji motoryzacyjnych warto żyć!

    Zgaduję : Ken Block i jego reklama butów DC :D ?

    "Niezawodną oznaką prawdy jest prostota i jasność. Kłamstwo zawsze bywa
    skomplikowane, wymyślne i wielosłowne. Lew Tołstoj (1828 - 1910)"

  • 4. Data: 2010-09-17 10:00:32
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-09-17 09:48, Katanka pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=4TshFWSsrn8&feature=p
    layer_embedded

    gościu jest po prostu genialny, mógłby tylko oszczędzić te przepiękne
    felgi na końcu :)

    --
    krzysiek82

  • 5. Data: 2010-09-17 10:16:07
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-09-17 09:48, Katanka wrote:

    > http://www.youtube.com/watch?v=4TshFWSsrn8&feature=p
    layer_embedded

    stevebigler
    53 min. temu 2
    but does that thing have a cup holder?

    hehe, widze ze komus sie tez przypomniala ta rownie epicka
    laurka dla fiesty z top geara, z uchwytem na granaty:

    http://www.youtube.com/watch?v=7e7R3y-qwZ0

    --

    memento lorem ipsum

  • 6. Data: 2010-09-17 10:16:11
    Od: belan <m...@g...pl>

    No rzeczywiście nieźle zrobione,
    dobrze, że nie spaprali tego jakimś podkładem muzycznym.
    --
    pzdr, MS

  • 7. Data: 2010-09-17 10:22:52
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    AL wrote:

    layer_embedded

    > ale wiesz, ze oni tego nie kreca w jednym kawalku?

    Zastanawiałem się własnie ile razy muszą powtarzać zanim nagraja kompletny
    materiał.

  • 8. Data: 2010-09-17 10:27:15
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "Katanka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Zastanawiałem się własnie ile razy muszą powtarzać zanim nagraja kompletny
    > materiał.

    Stawiam ze 3 samochody na jedną reklamówkę :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 9. Data: 2010-09-17 10:33:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Szkoda tylko felg i opon na końcu, ale całośc jest mega
    > porywająca. Aż ciarki na plecach mnie przeszyły. Dla takich
> [...]

    Piekne ale kosztowne - dwie opony w 6 minut. Na to nawet Kubicy nie
    stac :-)

    J.

  • 10. Data: 2010-09-17 10:40:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kml" <A...@g...lp> napisał w wiadomości
    > Stawiam ze 3 samochody na jedną reklamówkę :)

    No wiecie - zdarzaja sie rozne pokazy na zywo i starzy kierowcy
    pokazuja precyzje ..

    J.