  • 1. Data: 2010-09-16 23:15:15
    Temat: Zimówki 14 calowe zamienię na 15 calowe lub sprzedam
    Od: "G.K." <g...@g...pl>

    Witam, jak w temacie. Sprzedałem auto, zostały mi dwie opony, prawie
    nówki, kupione około grudnia zeszłego roku, jeżdzone ze 3 m-ce. Zużycie
    niezauważalne. Opony to Frigo2 175/70/14. Potrzebuję podobnych, ale na
    15 calowe felgi lub sprzedam.
    Mam też 4 felgi stalowe do sprzedania/wymiany. Felgi 4x108 (Ford),
    potrzebuję 5x110 (Opel).
    Pozdrawiam,
    Grzegorz