  • 1. Data: 2010-09-16 23:58:30
    Temat: van 02-05: Voyager czy Espace?
    Od: scob <9...@t...pl>

    Ma być duży. Ma mieć więcej niż 5 miejsc siedzących. Może być automat,
    powinien palić mniej niż ekwiwalent 15L benzyny / 100km.

    Biorę pod uwagę roczniki 2002-2005 - zależnie od wyposażenia auta - bo
    jedno z drugim jakoś stanowi o cenie - a ta ma swoje widełki,

    Voyager na plus: odsuwane drzwi, 6 osobnych foteli
    na minus - technologiczną starość całości konstrukcji (a może się mylę?,
    jak włożyli common raila, to może i inne rzeczy są odmłodzone?)
    na + : łatwiej znaleźć egzemplarz z webasto

    Renóó+ : ładniejsza, "demontaż" ostatniego rzędu "foteli" bez ich
    dźwigania, mniejsze silniki - mniejsze OC
    Reno - : mniejsze silniki - bardziej ślimaczny na drodze, "F" w rodowodzie.

    Podpowiedzcie proszę: jak wygoda podróżowania, awaryjność?
    A moze jakiś inny, który nawet nie przyszedł mi do głowy? (touran
    przyszedł, ale za drogo zaczynają się 'nie-taksówki')

    --
    pozdr
    scob

  • 2. Data: 2010-09-17 00:19:42
    Temat: Re: van 02-05: Voyager czy Espace?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-09-16 23:58, scob pisze:
    > A moze jakiś inny, który nawet nie przyszedł mi do głowy? (touran
    > przyszedł, ale za drogo zaczynają się 'nie-taksówki')

    Ja bym dodał do porównania Puga 807. Dużym jego plusem są sprawdzone i
    raczej mało problemowe silniki HDI.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 3. Data: 2010-09-17 02:56:00
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "scob" <9...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > A moze jakiś inny, który nawet nie przyszedł mi do głowy? (touran
    > przyszedł, ale za drogo zaczynają się 'nie-taksówki')

    Sprawdź sobie na NCAP testy zderzeniowe. Voyager to trumna na kołach
    zwłaszcza dla kierowcy. Espace nie pamiętam.
    W miarę dobrze wychodził eurovan (1007/evasion/ulysse)

    Co do voyagera - kiedyś chciałem, ale własnie testy i opinie użytkowników
    wybiły mi go z głowy. Uszkodzenia chłodnicy to norma, diesle jakieś z
    włoskim rodowodem awaryjne i wrażliwe.
    Grand voyagerem dieslem zrobiłem kiedyś służbowo - ja wiem - jakieś 1300 km.
    Był bardzo głośny jak na auto tej klasy i mał bardzo nieprzyjemne wibracje
    od silnika
    --
    Jackare

  • 4. Data: 2010-09-17 08:50:44
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    > 1007

    To jest bezpieczne?
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Peugeot_1007

    P.

  • 5. Data: 2010-09-17 09:22:01
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    W dniu 2010-09-17 02:56, Jackare pisze:

    > W miarę dobrze wychodził eurovan (1007/evasion/ulysse)

    No to Eurovan czy 1007?

  • 6. Data: 2010-09-17 10:52:52
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Jackare

    > Sprawdź sobie na NCAP testy zderzeniowe. Voyager to trumna na kołach
    > zwłaszcza dla kierowcy. Espace nie pamiętam.

    Espace jest ok. Starszy 4, nowszy 5.

    --
    ignorance is bliss

  • 7. Data: 2010-09-17 15:15:59
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

> [...]

    > zwłaszcza dla kierowcy. Espace nie pamiętam.
    > W miarę dobrze wychodził eurovan (1007/evasion/ulysse)

    Coś ci się pozajączkowało...
    Masz na myśli albo Eurovana I produkowanego do 2002 - czyli Citroena
    Evasion/Fiata Ulysse/Peugeota 806/Lancię Zeta
    Od 2002 roku zastąpiony przez Eurovana II - pod markami: Citroen C8/Fiat
    Ulysse/Lancia Phedra/Peugeot 807.

    Peugeot 1007 to pomysł na małe auto miejskie - inny świat niż 807.

    > Co do voyagera - kiedyś chciałem, ale własnie testy i opinie
    > użytkowników wybiły mi go z głowy. Uszkodzenia chłodnicy to norma,
    > diesle jakieś z włoskim rodowodem awaryjne i wrażliwe.
    2,5Diesel to VM Motori - można dużo powiedzieć, ale nic dobrego...
    Później zastąpiony 2,7 Mercedesa

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 8. Data: 2010-09-18 09:33:54
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Grejon" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > No to Eurovan czy 1007?

    porąbało mi się. O trzeciej w nocy zdarza się czasem...
    --
    Jackare