  • 1. Data: 2010-09-16 23:58:43
    Temat: merc A kasa
    Od: "mariuszmo" <t...@s...pl>

    poszukiwań małego diesla cd
    żonie spodobał się merc A klasa z tym, że to 99rocznik i 225 tys na karku.
    Diesel 95 KM
    ksiażka serwisowa oryginalna nie made in china i do końca prowadzona i
    niedawno ostatni wpis więc raczej licznik nie cofany bo nie było by kiedy
    nakręcić tych km

    Zakładając regularny serwis i bezwypadkowosć to ile jeszcze takim małym
    mercem można zrobić zanim się to rozpadnie ze starości?

    Pjeździłem troche po placu i przyznam, że samochód totalnie udziwniony,
    szczególnie wsiadanie wysoko jak w dostawczaku a jednocześnie pozycja w
    kabinie jak w wyscigówce bo fotele niskie ale wygląda, że to dość wygodne
    rozwiązanie.

  • 2. Data: 2010-09-17 00:39:19
    Temat: Re: merc A kasa
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    > Zakładając regularny serwis i bezwypadkowosć to ile jeszcze takim małym
    > mercem można zrobić zanim się to rozpadnie ze starości?

    Ze starości to może nie, ale w typowym egzemplarzu często będziesz wymieniać
    wahacze i walczyć z usterkami elektrycznymi. To zamki nie działają, światła,
    przełącznik od jakiegoś bzdeta... zawsze coś. A jeśli przypadkiem padnie
    rozrusznik - trzeba rozebrać pół auta, żeby wymienić.

    --
    Marcos
    marcos [AT] wyprawa . info

    http://www.wyprawa.info

  • 3. Data: 2010-09-17 08:32:10
    Od: Robson <r...@...pl>

    Czy A klasa to to autko, co sie wywraca na tescie losia?

  • 4. Data: 2010-09-17 09:14:11
    Od: "Krzysztof" <k...@g...pl>

    Merc , wiadomo duzo klopotow, drogie czesci i naprawy.
    Jedyna korzysc co dla niektorych oczywiscie to tkz prestiz, chociaz akurat w
    tym malym autku tenn prestiz chyba jest watpliwy.

  • 5. Data: 2010-09-17 09:29:21
    Od: AL <a...@s...tam>

    mariuszmo pisze:
> [...]
    > szczególnie wsiadanie wysoko jak w dostawczaku a jednocześnie pozycja w
    > kabinie jak w wyscigówce bo fotele niskie ale wygląda, że to dość

    znam paru zadowolonych wlascicieli tego modelu

    - mnie sie w A nie podoba np. to, ze po wymianie ACU nalezy jechac do
    ASO - poszukaj i poczytaj sobie.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 6. Data: 2010-09-17 09:53:21
    Od: "Auto" <m...@w...pl>

    Nie słuchaj tych co nie mają tego auta tylko słyszeli.
    Mamy w domu takie jeździdełko i żadnych problemów.
    Dla mnie jedynym minusem jest twarde zawieszenie Wnętrze w tym mikrusie jest
    naprawdę pojemne, jeździ się komfortowo i cicho (mamy benzynę A160).

    Kobiety i dzieci je uwielbiają a to chyba ważniejsze od teoretycznych
    problemów

    5456 (20100916) __________

  • 7. Data: 2010-09-17 10:07:57
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-09-17 08:32, Robson wrote:
    > Czy A klasa to to autko, co sie wywraca na tescie losia?

    zgadza się :)
    podobno naprawiali usterkę :)

  • 8. Data: 2010-09-17 10:37:45
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Fri, 17 Sep 2010 08:32:10 +0200, Robson napisał(a):

    > Czy A klasa to to autko, co sie wywraca na tescie losia?

    A nie myślałeś że można spróbować zrobić darmową reklamę (chociaż tutaj
    negatwna w pierwszym etapie) wywalić stabilizator i samochód się
    efektowanie wywraca, wsyscy dziennikarze zaczynają się rozpisywać w
    gazetach i telewizji.

    Następnie wystarczy że wkładamy wyjęty wcześniej stabilizator i samochód
    już się dobrze prowadzi a coraz więcej ludzi poprzez reklamę zaczyna się
    interesować ;)

    I na koniec się okazuje że sprzedaż rośnie.
    Ryzykowne podejście ale chyba odniosło skutek.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [Astra G '1,6 16V] [SY]

  • 9. Data: 2010-09-17 10:48:01
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 17 Wrz, 09:14, "Krzysztof" <k...@g...pl> wrote:
    > Merc , wiadomo duzo klopotow, drogie czesci i naprawy.

    Wiadomo, wiadomo drogie części, naprawy i praktycznie nie wyjeżdża z
    serwisu........ i co tam jeszcze ciekawego napiszesz?
    Lepsza Thalia lub Tico, bezawaryjne i tańsze od "merców" tylko mniej
    owego "prestiżu".?

    :)))

  • 10. Data: 2010-09-17 23:34:05
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "mariuszmo" <t...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > szczególnie wsiadanie wysoko jak w dostawczaku a jednocześnie pozycja w
    > kabinie jak w wyscigówce bo fotele niskie ale wygląda, że to dość wygodne

    fajnie jeździ, wygodnie sie siedzi, żona go uwielbiała gdy był (służbowy).
    w benzynie 1.6 spalanie w mieście 10 litrów, nie wiem zcy to dużo.
    super ergonomiczne dla kierowcy, w czasie postoju zgrabna pasażerka z przodu
    moze przejść na tylną kanape bez wysiadania z auta.
    Akumulator jest pod nogami pasażera obok kierowcy, jakbyś szukał.

    Jacek