  • 1. Data: 2009-02-05 17:27:43
    Temat: Formularz do prostych zamówień / max prosty koszyk
    Od: Diabół <d...@o...eu>

    Witam!

    Szukam jakiegoś prostego "koszyka" do obsługi strony oferującej max
    10-12 pozycji. Coś nieskomplikowanego, co nie będzie zmuszało klienta do
    rejestracji. Myślałem o jakimś prostym formularzu który "znałby" ceny
    produktów i automatycznie wyświetlał/aktualizował kwotę do zapłaty po
    zaznaczeniu/odznaczeniu towaru. Nie potrzebuję obsługi jakiegokolwiek
    systemu płatności. Chcę, żeby klient mógł podać swoje dane + adres
    email, a formularz przesłał mi info o tym co zamówił klient + jego dane
    na mój email. Szukam czegoś gotowego bo o html/js mam raczej nikłe
    pojęcie. Słyszał ktoś o czymś takim?

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 2. Data: 2009-02-05 19:51:19