  • 1. Data: 2009-02-04 12:57:18
    Temat: jaki skrypt na strone do częstych aktualizacji?
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    Szukam czegoś na zrobienie strony którą potem pracownik mógłby często
    aktualizować.
    Znaja Office i myślałem o Joomla ale chyba nie dadzą rady.
    Samym html to pewnie sie pozabijają.
    Macie jeszcze jakies pomysły?

  • 2. Data: 2009-02-04 13:33:10
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Rafał napisał:

    > Znaja Office i myślałem o Joomla ale chyba nie dadzą rady.

    Moja siostra sobie radzi, ale tylko proste rzeczy :)

  • 3. Data: 2009-02-04 13:40:40
    Od: Peter May <p...@p...fm>

    http://www.wordpress.org/ - banalny w obsłudze i instalacji.

    --
    Peter

  • 4. Data: 2009-02-04 14:00:26
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    a jest do tego polska wersja? polski support?
    i jak w tym z grafika bo narazie mam stronke ładna we flashu z plikami
    opisów w xml ale sobie pracownicy nie radzą
    chcę to jakos zmienic ale żeby grafika tez ładna była :)

  • 5. Data: 2009-02-04 14:18:26
    Od: Peter May <p...@p...fm>

    Support - http://www.wordpress.org.pl/
    WP 2.7 po polsku - http://kubazwolinski.com/wp/wordpress-27-po-polsku/

    > i jak w tym z grafika bo narazie mam stronke ładna we flashu z plikami
    > opisów w xml ale sobie pracownicy nie radzą
    > chcę to jakos zmienic ale żeby grafika tez ładna była :)

    Ściągnij, zainstaluj i potestuj. Sam stwierdzisz czy to Ci wystarczy.

  • 6. Data: 2009-02-06 14:31:34
    Od: Marcin Bogusz <m...@b...pl>

    Peter May wrote:

    > Support - http://www.wordpress.org.pl/
    > WP 2.7 po polsku - http://kubazwolinski.com/wp/wordpress-27-po-polsku/

    > Ściągnij, zainstaluj i potestuj. Sam stwierdzisz czy to Ci wystarczy.

    zobacz to: http://www.cushycms.com
    prosciej sie chyba juz nie da :)