  • 1. Data: 2010-06-21 12:24:56
    Temat: FotoGeA trzeci numer do pobrania
    Od: Marek Waskiel <m...@g...com>

    Witam,

    Prenumeratorzy już wiedzą ale wszystkich zainteresowanych fotografią i
    podróżami zapraszam do pobrania trzeciego numeru miesięcznika o
    fotografowaniu i podróżach FotoGeA.com (w formacie pdf)
    http://www.fotogea.com/?page_id=692

    Można w nim przeczytać kilka ciekawych reportaży m.in. z wejścia na
    Kilimandżaro, podróży do Izraela i z wyjazdu do kolorowej Czarnogóry.
    Propozycja na plenerowe miejsce w Polsce - to tym razem Bieszczady.
    Nie tylko dla początkujących fotografów, którzy marzą o egzotycznych
    wyprawach mamy bardzo ciekawy wywiad z Darkiem Raczko.

    Jak zwykle dobre i czytelne zdjęcia to jeden z atutów naszego
    miesięcznika. Miłej lektury!

    Pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2010-06-21 17:38:27
    Temat: Re: FotoGeA trzeci numer do pobrania
    Od: T...@s...in.the.world

    In article
    <e...@x...go
    oglegroups.com>,
    Marek Waskiel <m...@g...com> wrote:

> [...]
    > podróżami zapraszam do pobrania trzeciego numeru miesięcznika o
    > fotografowaniu i podróżach FotoGeA.com (w formacie pdf)

    To ja zapytam pozostalych... Znaczy tych ktorzy sie zarejstrowali. Czy
    zaobserwowaliscie jakies zwikszenie intensywnosci spamu?
    Chetnie bym zasubskrybowal, ale sie boje.
    A zakladac kolejne konto pocztowe, po to, zeby subskrybowac? Bez sensu.

    TA

  • 3. Data: 2010-06-21 17:41:24
    Od: John Smith <u...@e...net>

    T...@s...in.the.world napisał(a):
    > To ja zapytam pozostalych... Znaczy tych ktorzy sie zarejstrowali. Czy
    > zaobserwowaliscie jakies zwikszenie intensywnosci spamu?

    To nie musi nastąpić od razu...
    Może np dopiero wtedy, jak już zapomnisz przyczyny i nie będziesz go
    (spamu) wiązać z zasubskrybowanym serwisem.

    --
    Mirek

  • 4. Data: 2010-06-21 19:58:18
    Od: witek J <j...@p...p.lodz.pl>

    T...@s...in.the.world wrote on 2010-06-21 :

    > To ja zapytam pozostalych... Znaczy tych ktorzy sie zarejstrowali. Czy
    > zaobserwowaliscie jakies zwikszenie intensywnosci spamu?

    Jak narazie, nie, ale co będzie dalej ... ;-)
    Pozdrawiam Witek

  • 5. Data: 2010-06-21 22:54:20
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W poniedziałek, 21 czerwca 2010 19:38, T...@s...in.the.world
    wyraził następujacą opinię:

    > To ja zapytam pozostalych... Znaczy tych ktorzy sie zarejstrowali. Czy
    > zaobserwowaliscie jakies zwikszenie intensywnosci spamu?

    Na razie były chyba dwa maile o szkoleniach z zakresu zaawansowanego
    używania lustrzanki cyfrowej.

    > Chetnie bym zasubskrybowal, ale sie boje.
    > A zakladac kolejne konto pocztowe, po to, zeby subskrybowac? Bez sensu.

    A czemu nie? Coś Cię ogranicza w ilości kont mailowych?

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 6. Data: 2010-06-22 06:57:15
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...
    > In article
    > <e...@x...go
    oglegroups.com>,
> [...]
    > Chetnie bym zasubskrybowal, ale sie boje.
    > A zakladac kolejne konto pocztowe, po to, zeby subskrybowac? Bez sensu.

    Najbezpieczniej wogole nie wychodzic z domu ;)

  • 7. Data: 2010-06-22 22:43:35
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hvoqiu$rgg$1@inews.gazeta.pl>,
    Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net> wrote:

> [...]
    > używania lustrzanki cyfrowej.

    > A czemu nie? Coś Cię ogranicza w ilości kont mailowych?

    Nie chce mi sie.
    I nie chce mi sie mnozyc bytow...

    TA

  • 8. Data: 2010-06-22 23:27:11
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W środa, 23 czerwca 2010 00:43, T...@s...in.the.world
    wyraził następujacą opinię:

    > I nie chce mi sie mnozyc bytow...

    Podchodzisz do tego zbyt filozoficznie, IMHO konto mailowe zakłada się w
    określonym celu i porzuca gdy cel przestaje być istotny.
    Ot, narzędzie jak każde inne :-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --