  • 1. Data: 2010-06-21 17:31:20
    Temat: Sie pochwale filmem tym razem
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Sprzed ponad pół roku produkcja trójwymiarowa, dwa Canony 500 z kitami:
    http://www.youtube.com/watch?v=DJ1c9jtL8vQ
    Muzyka też własna. Całość składa się z niezależnych pięciu fragmentów i
    ma na celu promocję naszego kraju, niestety filmowanie miało miejsce w
    miesiącu najmniej atrakcyjnym widokowo, w listopadzie. Ale nie ja termin
    wybierałem.
    Youtube w locie sprytnie zmienia technologię podglądu 3D (ikonka na dole
    z prawej, domyślnie wchodzi anaglif cyjan-red), co jest wygodne, bo
    każdy sobie może znaleźć coś dla siebie. W szczególności można włączyć
    jeden półobraz i oglądać klasycznie (2D).
    Zapraszam.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 2. Data: 2010-06-21 20:20:10
    Temat: Re: Sie pochwale filmem tym razem
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Janko Muzykant pisze:
    > Sprzed ponad pół roku produkcja trójwymiarowa, dwa Canony 500 z kitami:
    > http://www.youtube.com/watch?v=DJ1c9jtL8vQ

    Ciężko utrzymać scrossowany wzrok przy tych przejściach między scenami :/
    Poza tym porę zleceniodawca wybrał nie najlepszą. Całe szczęście rybacy
    mają łódki pomalowane w żywe kolory.
    Co do Warszawy - fajnie, że pokazałeś te szklane wieżowce bez dróg, przy
    których stoją ;)

    A muzyka - jak to tak bez żadnego Mazurka Chopina??? ;)

    P.S.
    Przy okazji
    Czy może ktoś wie, czemu czasami już od 480p skacze mi obraz przy
    odtwarzaniu z YT ??? Na pewno nie jest to problem wydajności procesora,
    bo nie ma problemu z 720p z MJPG (chyba ok. 9MB/s).
    Ram 2GB, Celeron 1,7MHz, Vista 32bit.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --

    http://www.prawnicydlabiznesu.pl/

  • 3. Data: 2010-06-21 21:04:12
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Paweł W. pisze:
    > Ciężko utrzymać scrossowany wzrok przy tych przejściach między scenami :/

    To pierwotnie na sprzęt ''bezokularowy''.

    > Poza tym porę zleceniodawca wybrał nie najlepszą. Całe szczęście rybacy
    > mają łódki pomalowane w żywe kolory.

    Już się przyzwyczaiłem. Kiedyś wycinałem w lutym metr kwadratowy trawy
    nad ciepłociągiem (jedyny pas nie zasypany śniegiem), żeby zrobić
    trawnik w studio...

    > Co do Warszawy - fajnie, że pokazałeś te szklane wieżowce bez dróg, przy
    > których stoją ;)

    Łatwiej sfilmować kwiat paproci, niż ładą Warszawę :)

    > A muzyka - jak to tak bez żadnego Mazurka Chopina??? ;)

    Chopin tym razem odpoczął.

> [...]
    > odtwarzaniu z YT ??? Na pewno nie jest to problem wydajności procesora,
    > bo nie ma problemu z 720p z MJPG (chyba ok. 9MB/s).

    Też to zauważyłem w fullscreen, z dysku pracuje sprawnie....

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /to jest coś takiego do wszystkiego i niczego, że ja nie wiem, co to
    jest.../

  • 4. Data: 2010-06-21 21:42:46
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Janko Muzykant pisze:

    > Łatwiej sfilmować kwiat paproci, niż ładą Warszawę :)

    No to czekam teraz na film ukazujący rozkwitanie kwiatu paproci, bo
    Warszawę co prawda po łebkach pokazałeś, ale ładnie.
    A tak swoją drogą - nie kusiło cię pokazać te kamienice, których ściany
    pamiętają czasy pacyfikacji Warszawy?
    No i tęczowy US obok kamienic z bliznami po Powstaniu Warszawskim na
    Warszawie-Pradze - fajny koloryt, mimo wszystko.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --

    http://www.prawnicydlabiznesu.pl/

  • 5. Data: 2010-06-21 21:55:20
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Paweł W. pisze:
> [...]
    > No i tęczowy US obok kamienic z bliznami po Powstaniu Warszawskim na
    > Warszawie-Pradze - fajny koloryt, mimo wszystko.

    Niejedno mnie kusiło, ale ja tam miałem kilka godzin tylko.
    Finanse ograniczały, a jakoś wolnych tygodni na uczynienie materiału
    czysto autorskiego nie posiadam.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /wszyscy jesteśmy świrusami.../

  • 6. Data: 2010-06-22 09:44:29
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > odtwarzaniu z YT ??? Na pewno nie jest to problem wydajności procesora, bo
    > nie ma problemu z 720p z MJPG (chyba ok. 9MB/s).

    Karta graficzna dekoduje HD sprzetowo?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 7. Data: 2010-06-22 10:12:00
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2010-06-22 11:44, kamil pisze:

    > Karta graficzna dekoduje HD sprzetowo?

    Moja dekoduje na pewno 1080p sprzętowo, a to tnie się niemiłosiernie.
    Athlon X2-4400, 4GB RAM.

  • 8. Data: 2010-06-22 10:21:18
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> napisał w
    wiadomości news:4c208c84$0$17082$65785112@news.neostrada.pl...
    > Moja dekoduje na pewno 1080p sprzętowo, a to tnie się niemiłosiernie.
    > Athlon X2-4400, 4GB RAM.

    U mnie niestety tez sie przycina - 2x2.7GHz

    W trybie 2D odtwarza sie plynnie, 3D "crosview"
    720px na pelnym ekranie sie tnie.

  • 9. Data: 2010-06-22 12:06:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 21 Jun 2010, Janko Muzykant wrote:

    > To pierwotnie na sprzęt ''bezokularowy''.

    Zupełnie bez?
    Napisz dwa słowa o konstrukcji.

    No i czym sam to oglądasz ;)
    Próbowałem ściągnąć YT downloaderem i efekty mam... dziwne, chyba
    rozkoduję i obejrzę co tam YT zapodaje :)

    pzdr, Gotfryd

  • 10. Data: 2010-06-22 12:17:11
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:
    > Napisz dwa słowa o konstrukcji.

    Pamiętasz kiczowate karteczki z mrugającą blondi z komuny? Albo linijki
    z wilkiem i zającem? Więc taką folię zakładamy na lcd i dla jednego oka
    wpuszcza piksele parzyste, dla drugiego nieparzyste. Takie kilkucalowe
    ramki na zdjęcia, już dostępne, właśnie wymagają dość konkretnych
    obrazów 3D, bo są ograniczone - obraz widać z wąskiego kąta, a baza nie
    może szaleć (środkiem bazy jest środkowy plan, a nie jak zwykle ostatni).

    > No i czym sam to oglądasz ;)

    Na takiej właśnie ramce, którą chwilowo od pół roku mam w domu. Ale
    potrafię też ''w locie'' na crossview, a poza tym mam paczkę różnych
    okularów z allegro.

    > Próbowałem ściągnąć YT downloaderem i efekty mam... dziwne, chyba
    > rozkoduję i obejrzę co tam YT zapodaje :)

    Surowiec oryginalny to parallel/crossview, reszta powstaje w locie
    chyba. Zresztą część metod jest stratna nieodwracalnie. TwojaRura
    zrobiła miło z tą funkcjonalnością 3D, bo do tej pory trzeba było
    ręcznie ładować różne technologie.

    Na marginesie, brak standardu video w 2010 roku w sieci to mocne
    przegięcie (bo nie można tego powiedzieć o niedorobionym i przestarzałym
    fleszu).

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /nie jestem fotografem, nie ograniczam się/