  • 1. Data: 2012-10-26 10:36:25
    Temat: [CKMK] Pozdrowienia PO XXXX
    Od: Jimiasty <j...@g...com>

    Pozdrowienia dla kierownika/czki czarnego, zdaje sie, ze BMW na blachach PO XXXX
    uwidzianego pod Politechnika Krakowska.
    Nie trabilem, bo jechalem tramwajem :)

    --
    Pozdro.

  • 2. Data: 2012-10-26 11:18:54
    Temat: Re: [CKMK] Pozdrowienia PO XXXX
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Uzytkownik "Jimiasty" <j...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...
    > Pozdrowienia dla kierownika/czki czarnego, zdaje sie, ze BMW na blachach
    > PO XXXX uwidzianego pod Politechnika Krakowska.
    > Nie trabilem, bo jechalem tramwajem :)

    dzwonka nie miales? ;)

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N

  • 3. Data: 2012-10-26 11:31:08
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

> [...]
    > Pozdrowienia dla kierownika/czki czarnego, zdaje sie, ze BMW na blachach
    > PO XXXX uwidzianego pod Politechnika Krakowska.

    megrims w krakowie i juz 2 pozdrowienia;) no, ladnie.
    jednak jescze ktos na naklejki patrzy.

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 4. Data: 2012-10-26 11:32:53
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-10-26 10:36, Jimiasty pisze:
    > Pozdrowienia dla kierownika/czki czarnego, zdaje sie, ze BMW na blachach PO XXXX
    uwidzianego pod Politechnika Krakowska.
    > Nie trabilem, bo jechalem tramwajem :)

    Niesamowite wydarzenie. Tylko czy na pewno godne opisywania w internecie?

    "Ludzie!! Widziałem samochód z okna!! W mieście!!"

    --
    MN

  • 5. Data: 2012-10-26 11:34:29
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-10-26 11:31, Bartek pisze:
    > Uzytkownik "Jimiasty" <j...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...

    > megrims w krakowie i juz 2 pozdrowienia;) no, ladnie.
    > jednak jescze ktos na naklejki patrzy.

    Znaczy co? Na grupie prawie wszyscy opluwają się bez opamiętania a na
    ulicy nagle kumple?

    --
    MN

  • 6. Data: 2012-10-26 12:08:51
    Od: Jimiasty <j...@g...com>

    W dniu piątek, 26 października 2012 11:32:41 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:
    > Niesamowite wydarzenie. Tylko czy na pewno godne opisywania w internecie?

    Mlody jestes, nie znasz sie...

  • 7. Data: 2012-10-26 12:10:06
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Niesamowite wydarzenie. Tylko czy na pewno godne opisywania w internecie?
    >
    > "Ludzie!! Widziałem samochód z okna!! W mieście!!"

    troche musisz jeszcze poczytać grupę, zanim zaczniesz pisać ...

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N

  • 8. Data: 2012-10-26 12:15:58
    Od: Jimiasty <j...@g...com>

    W dniu piątek, 26 października 2012 11:30:52 UTC+2 użytkownik Bartek napisał:
    > jednak jescze ktos na naklejki patrzy.

    patrzy, patrzy, ale cos nie widuje ostatnio :)
    Malo tez jezdze, to fakt. Ale ostatnio nawet Stasio Podroznik narzekal, ze grupa
    umiera...

  • 9. Data: 2012-10-26 12:29:14
    Od: Jimiasty <j...@g...com>

    W dniu piątek, 26 października 2012 11:30:52 UTC+2 użytkownik Bartek napisał:
    > megrims w krakowie i juz 2 pozdrowienia;) no, ladnie.

    dawniej to strach sie bylo z naklejka nawet na grzyby ruszyc:

    https://groups.google.com/d/topic/pl.misc.samochody/
    q0SyzofxaFs/discussion

    http://przepraszamzacrossposta.blox.pl/2010/11/Grupo
    wo-tirowkowe-pozdrowienia-plmiscsamochody-6.html

    :)))

  • 10. Data: 2012-10-26 13:05:28
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    ps.com...
    napisał:

> [...]
    q0SyzofxaFs/discussion

    > http://przepraszamzacrossposta.blox.pl/2010/11/Grupo
    wo-tirowkowe-pozdrowienia-plmiscsamochody-6.html

    hyh

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.