  • 1. Data: 2012-10-26 12:25:16
    Temat: Poważny problem sąsiada. Liczba ofiar jak na wojnie
    Od: onarjusz <z...@o...pl>

    Poważny problem sąsiada. Liczba ofiar jak na wojnie
    http://wiadomosci.onet.pl/wideo/powazny-problem-sasi
    ada-liczba-ofiar-jak-na-wojnie,98100,w.html

  • 2. Data: 2012-10-27 01:57:58
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "onarjusz" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Poważny problem sąsiada. Liczba ofiar jak na wojnie
    > http://wiadomosci.onet.pl/wideo/powazny-problem-sasi
    ada-liczba-ofiar-jak-na-wojnie,98100,w.html

    reklamowy syf

  • 3. Data: 2012-10-27 11:08:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 26 Oct 2012 12:25:16 +0200, onarjusz napisał(a):

    > Poważny problem sąsiada. Liczba ofiar jak na wojnie
    > http://wiadomosci.onet.pl/wideo/powazny-problem-sasi
    ada-liczba-ofiar-jak-na-wojnie,98100,w.html

    Tylko wiecie - u nich zyje 140 mln ludzi, a u nas 35mln.
    U nich jest 30tys ofiar smiertelnych rocznie, a u nas jeszcze niedawno 6
    tys ... wiec oni wcale nie jezdza jakos drastycznie gorzej.

    J.

  • 4. Data: 2012-10-27 14:59:28
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "onarjusz" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Poważny problem sąsiada. Liczba ofiar jak na wojnie
> [...]

    Jakaś jeb..a reklama się odpaliła, ale na szczęście na ułamek sekundy.
    Zamykanie okien z reklamowym syfem w treści jest bardzo sprawne

    No więc o co chodzi apropo tematu?

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2012-10-27 15:53:58
    Od: dato <d...@w...pl>

    > No więc o co chodzi apropo tematu?

    o to że nas też to czeka, zapite moczymordy na każdym kroku, wsiadają
    do samochodów, a jeszcze inny dureń chce zezwolić na narkotyki

    ruskie już się zorientowali że na upijaniu narodu można nie tylko zyskać
    ale więcej stracić, tradycji picia wytworzonej przez dekady nie da się
    zmienić w ciągu kilku lat, a problem narasta...

    polska idzie w ich ślady, jesteśmy na czołowym miejscu w spożyciu
    alkoholu w UE

    http://www.liveleak.com/view?i=deb_1351343658

  • 6. Data: 2012-10-28 00:35:45
    Temat: Re: Poważny problem sąsiada. Liczba ofia=?UTF-8?B?ciBqYWsgbmEgd29qbmll?=
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl>

    dato wrote:

    > o to że nas też to czeka, zapite moczymordy na każdym kroku,
    > wsiadają do samochodów, a jeszcze inny dureń chce zezwolić na
    > narkotyki

    Jasne, najlepiej wszystkiego zakazać. :) Tylko to nigdy nie przynosi
    spodziewanych rezultatów.

> [...]
    > nie da się zmienić w ciągu kilku lat, a problem narasta...
    >

    > polska idzie w ich ślady, jesteśmy na czołowym miejscu w spożyciu

    Pieprzysz głupoty.

    http://www.egospodarka.pl/79723,Spozycie-alkoholu-w-
    Polsce-nizsze-od-sre
    dniej-UE,1,39,1.html

    > http://www.liveleak.com/view?i=deb_1351343658

    No i co z tego ma wynikać? Nie wygląda na pijanego.

    --
    Deflegmator

  • 7. Data: 2012-10-28 02:18:57
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-10-28 00:35, Deflegmator pisze:
    > No i co z tego ma wynikać? Nie wygląda na pijanego.

    Jak dla mnie to wniosek plynie z tego taki: LADA to bardzo bezpieczny
    samochod, a niezapiecie pasow czasami ratuje zycie.

    :)

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 8. Data: 2012-10-28 12:13:37
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    dato wrote:

> [...]
    > nie da się zmienić w ciągu kilku lat, a problem narasta...
    >

    > polska idzie w ich ślady, jesteśmy na czołowym miejscu w spożyciu

    gupoty wypisujesz...

  • 9. Data: 2012-10-28 12:15:36
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    dato wrote:

    > http://www.liveleak.com/view?i=deb_1351343658

    no i co wynika z tego linka?

    że jakiś debil jadący bóg wie po co lewym pasem sprowokował niebezpieczny
    karambol?

    a gdzie info że byli pijani lub naćpani?

  • 10. Data: 2012-10-28 12:18:13
    Od: onarjusz <z...@o...pl>

    W dniu 2012-10-27 14:59, Irokez pisze:
> [...]
    >
    > Jakaś jeb..a reklama się odpaliła, ale na szczęście na ułamek sekundy.
    > Zamykanie okien z reklamowym syfem w treści jest bardzo sprawne

    Wszędzie teraz są reklamy, taki robi się świat portali. Za darmo było 10
    lat, teraz zaczyna się golenie.