  • 1. Data: 2009-07-10 07:33:14
    Temat: Fujitsu-Siemens LifeBook C1320WB1 - rozszerzenie grafiki?
    Od: OMSON <o...@a...pl>

    Czy jest jakiś sposób na dołożenie lepszej (w 3D) karty graficznej w
    notebook'u Fujitsu-Siemens LifeBook C1320WB1? Czytałem manual i wiem, że
    wewnętrznie się nie da (zintegrowany układ Intel 915GM) ale może są
    jakieś rozwiązania na PCMCIA lub ExpressCard? Widział ktoś coś takiego?

    Pzdr, OMSON

  • 2. Data: 2009-07-10 07:41:12
    Od: OMSON <o...@a...pl>

    A może występuje obecnie coś podobnego do starego 3DFx'a, co "dopaliło
    by w 3D" zintegrowanego Intela 915GM?

    Pzdr, OMSON

  • 3. Data: 2009-07-10 07:52:58
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "OMSON" <o...@a...pl> napisał w wiadomości
    >A może występuje obecnie coś podobnego do starego 3DFx'a, co "dopaliło by w
    >3D" zintegrowanego Intela 915GM?

    zmień lapka

  • 4. Data: 2009-07-10 08:53:35
    Od: Marrcino <n...@n...pl>

    OMSON pisze:
> [...]
    > wewnętrznie się nie da (zintegrowany układ Intel 915GM) ale może są
    > jakieś rozwiązania na PCMCIA lub ExpressCard? Widział ktoś coś takiego?

    http://www.xbitlabs.com/news/video/display/200701110
    60818.html

    Marrcino

  • 5. Data: 2009-07-10 08:55:15
    Od: Marrcino <n...@n...pl>

    Marrcino pisze:

    > http://www.xbitlabs.com/news/video/display/200701110
    60818.html

    > Marrcino

    no i to: http://www.magma.com/products/pciexpress/expressbox1
    /index.html

  • 6. Data: 2009-07-11 12:58:16
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > http://www.xbitlabs.com/news/video/display/200701110
    60818.html

    podejrzewam, że za cenę tego wynalazku można już kupić komputer stacjonarny
    z możliwą do grania kartą graficzną.

  • 7. Data: 2009-07-13 10:46:52
    Od: Marrcino <n...@n...pl>

    Doxent pisze:

    60818.html

    > podejrzewam, że za cenę tego wynalazku można już kupić komputer
    > stacjonarny z możliwą do grania kartą graficzną.

    I dobrze podejrzewasz. Ale kolega nie pytał o ceny ale o dostępność.