  • 1. Data: 2009-07-09 22:57:59
    Temat: Prosze o pomoc. Komputer się wyłącza.
    Od: Łukasz <p...@w...pl>

    Witam!

    Piszę do was bo nie wiem co mam zrobić od jakiegoś czasu podczas grania w
    Terminatora Salvation komputer zaczął mi się wyłączać. Gram pare minut i
    nagle komputer się restartuje tak jak by ktoś nacisnął reset. Grałem też
    równocześnie w Cryostasis i nic takiego się nie działo myślałem że to może
    wina gry bo została ściągnięta z netu ale kupiłem sobie włąśnie grę
    Legendary i dzieje się to samo po paru minutach gry komp się restartuję.
    Prosze o pomoc bo nie wiem co się dzieje. Instalowałem jeszcze raz windowsa
    bo myślałem że to jego wina ale niestety nic to nie pomogło. Podczas
    normalnej pracy systemu nic takiego się nie dzieje. Posiadam Intel Q9550
    2.83GHz 4G Ramu Kingstone płytę główną Gigabyte EP 45 DS3R grafike GFroce
    G260. Zasilacz 500W

    Proszę o pomoc bo nie wiem co mam dalej robić.

    Pozdrawiam serdecznie

    Łukasz

  • 2. Data: 2009-07-09 23:39:22
    Temat: Re: Prosze o pomoc. Komputer się wyłącza.
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "Łukasz" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Q9550 2.83GHz 4G Ramu Kingstone płytę główną Gigabyte EP 45 DS3R grafike

    Jedna z przyczyn restartow windowsa sa przegrzewajace sie scalaki (np.
    procesor, karta graficzna, nie odprowadzaja ciepla i wbudowane w nie
    termistory odcinaja zasilanie).
    Czesto takim objawom towarzyszy niebieski ekran (BSOD), ale pewnie u ciebie
    jest ustawiony restart.
    Ustaw windowsa, zeby nie restartowac po niebieskim ekranie (zapytaj googla
    jak to sie robi), nastepnie jak sie pojawi niebieski ekran, to przeczytaj,
    co jest przyczyna i jeszcze raz zapytaj googla, wpisujac przyczyne.
    Mozesz tez po takim restarcie sprawdzic w biosie temperature procka i plyty
    glownej.

    Inna z przyczyn moze byc zasilacz, ale strzelam, ze nie tutaj problem.

    Pozostale problemy juz raczej software'owe, takze na inna grupe.

    Pozdrawiam
    Michal

  • 3. Data: 2009-07-10 00:19:43
    Od: Łukasz <p...@w...pl>

    Hmm... żaden właśnie niebieski ekran się nie pojawia. Patrzyłem na
    temperature "scalaków" płyta główna norma 50 stopni procek maks 60stopni
    natomiast grafika 84maks ale z tego co wiem te G forcy z serii G200 grzeją
    się strasznie. Jeżeli myślisz że jest to problem temperatury to może
    powinienem kupić jakiś dodatkowy wiatrak do obudowy?

    Pozdrawiam

    Użytkownik "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl> napisał w
    wiadomości news:h35v3c$2cp$1@inews.gazeta.pl...

  • 4. Data: 2009-07-10 00:34:58
    Od: Łukasz <p...@w...pl>

    a może jest to wina zasilacza? Choć zasilacz z nową obudową kupiłem we
    wrześniu jest firmy mode com feel 3. ale w ciesniej takioe rzeczy mi sie nei
    dzialy

  • 5. Data: 2009-07-10 05:26:29
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel>

    > a może jest to wina zasilacza? Choć zasilacz z nową obudową kupiłem we
    > wrześniu jest firmy mode com feel 3. ale w ciesniej takioe rzeczy mi sie
    > nei dzialy

    Od tego trzeba było zacząć, że kupiłeś produkt Modecoma. To zmienia
    postać rzeczy :)

    A masz jeszcze stary zasilacz? I czy on żyje? Jeśli tak, to podłącz go i
    zobacz dla pewności, czy efekt znikł (go czasem przyczyną nie musi być
    Modecom sam w sobie).

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 6. Data: 2009-07-10 06:31:00
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 10.7.2009, Łukasz napisał(a):

    > Hmm... żaden właśnie niebieski ekran się nie pojawia.

    No to Ci napisał żebyś tak skonfigurował Windows (znajdziesz w Google),
    żeby zaczął się pojawiać - odczytasz z niego (BSOD) co "go boli".
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://polish.spampoison.com/

  • 7. Data: 2009-07-10 06:35:59
    Od: Łukasz <p...@w...pl>

    Niestety nie posiadam już starego zasilacza. Jak mówisz że to raczej wina
    zasilacza to może kupie poprostu chiftek'a i powinno być po problemie ale
    jak kupowałem tą obudowę bo już brałem zasilacz mocniejszy 500W myślałem że
    to wystarczy czy chodzi raczej o tego producenta ?

  • 8. Data: 2009-07-10 07:39:51
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel>

> [...]
    > problemie ale jak kupowałem tą obudowę bo już brałem zasilacz mocniejszy
    > 500W myślałem że to wystarczy czy chodzi raczej o tego producenta ?

    Może najpierw nie kupuj, tylko spróbuj skądś pożyczyć. A nuż się okaże,
    że oprócz zasilacza jest problem z czymś jeszcze, a zasilacz np. tylko
    potęguje problem.

  • 9. Data: 2009-07-10 11:50:20
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 10.07.2009 00:57, Łukasz pisze:
    > Piszę do was bo nie wiem co mam zrobić od jakiegoś czasu podczas grania
    > w Terminatora Salvation komputer zaczął mi się wyłączać. Gram pare minut
    > i nagle komputer się restartuje tak jak by ktoś nacisnął reset. Grałem

    Niebieski ekran albo przegrzewanie.

    Zacznij od wyłączenia automatycznych restartów:
    http://www.grush.one.pl/article.php?id=bluescreen

    > Posiadam Intel Q9550 2.83GHz 4G Ramu Kingstone płytę główną Gigabyte EP
    > 45 DS3R grafike GFroce G260. Zasilacz 500W

    Bardziej istotna od mocy zasilacza jest *nazwa producenta*.
    Marny zasilacz 500 W będzie gorszy, niż dobry 350 W...

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 10. Data: 2009-07-10 12:50:05
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel>

    > Bardziej istotna od mocy zasilacza jest *nazwa producenta*.
    > Marny zasilacz 500 W będzie gorszy, niż dobry 350 W...

    W odniesieniu do niektórych zasilaczy funkcjonuje nawet takie
    określenie: stuwatowy zasilacz marki 300W.