  • 1. Data: 2009-07-09 19:05:24
    Temat: zasilacz do IBM/Lenovo R61i
    Od: a...@p...pl

    http://www.nrc.com.pl/go/_info/?id=3474

    ma ktos moze na zbyciu oryginal? A czy jest ktos, kto moze wymienial
    kabel z wtyczka do notebooka? Cos nie laczy.

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2009-07-09 20:04:50
    Temat: Re: zasilacz do IBM/Lenovo R61i
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
    > http://www.nrc.com.pl/go/_info/?id=3474
    >
    > ma ktos moze na zbyciu oryginal?

    a nie mozesz kupic w sklepie ?

    >A czy jest ktos, kto moze wymienial
    > kabel z wtyczka do notebooka? Cos nie laczy.

    no i co ?

  • 3. Data: 2009-07-09 21:21:09
    Od: JMM <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 09 Jul 2009 21:05:24 +0200, a...@p...pl w wiadomości
    <j...@4...com> napisał(a):

    >ma ktos moze na zbyciu oryginal?

    Mam nadzieję, że nie zostanie to uznane za spam. Z firmą ender.net mam
    tylko tyle wspólnego, że miesiąc temu sam kupowałem u nich zasilacz do
    mojego Lenovo (aczkolwiek jako krakus robiłem to fizycznie w sklepie a
    nie przez allegro). http://preview.tinyurl.com/zasilaczdolenovo

    --
    Z wyrazami szacunku
    Jan M. Mayer <j_m_mayer (_a_) poczta.onet.pl>

  • 4. Data: 2009-07-10 07:57:57
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 9 Jul 2009 22:04:50 +0200, "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>
    wrote:

    >a nie mozesz kupic w sklepie ?

    >no i co ?

    Kocie Prezydenta,

    zauwazylem na grupach, ze nie masz nic konkretnego do powiedzenia a
    zabierasz glos. Szkoda pradu na czytanie twoich postow. Daj sobie na
    luz.

    --
    ThinkXtra

  • 5. Data: 2009-07-10 07:59:15
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 09 Jul 2009 23:21:09 +0200, JMM <j...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >tylko tyle wspólnego, że miesiąc temu sam kupowałem u nich zasilacz do
    >mojego Lenovo (aczkolwiek jako krakus robiłem to fizycznie w sklepie a

    dzieki bardzo. Ja jak szukalem,to znajdowaly sie tylko odpowiedniki

    --
    ThinkXtra

  • 6. Data: 2009-07-10 08:39:46
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

> [...]

    > zauwazylem na grupach, ze nie masz nic konkretnego do powiedzenia a
    > zabierasz glos. Szkoda pradu na czytanie twoich postow. Daj sobie na

    a ja zauwazylem ze wrzucasz sporo linków i info a zasilacza znalezc nie
    umiesz co zajmuje jakies 15 sekund

  • 7. Data: 2009-07-11 18:57:03
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > ma ktos moze na zbyciu oryginal? A czy jest ktos, kto moze wymienial
    > kabel z wtyczka do notebooka? Cos nie laczy.

    sprawdz ostatnie pare cm kabla idace do wtyczki(ta co idzie do zasilacza).
    w starych T2x i T3x po 5-6 latach bywalo ze wlasnie tam przerywalo.
    czy to samo jest u ciebie to neiwiem, ale warto sprawdzic jak i tak nie
    dziala

    --
    pzdr
    piotrek