  • 1. Data: 2009-07-10 10:00:03
    Temat: BlueConnect + router
    Od: Romullus <r...@o...pl>

    Witam,
    czy jestescie w stanie poradzic, szukam routera bezprzewodowego (chodz nie
    koniecznie ) ktory ma mozliwosc obsluzenia modemy HUawei e160 - usb.
    Jakies doswiadczenia sugestie w tym temacie ?

    Pzdr
    R.R

  • 2. Data: 2009-07-10 10:48:26
    Temat: Re: BlueConnect + router
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Uzytkownik "Romullus" <r...@o...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > koniecznie ) ktory ma mozliwosc obsluzenia modemy HUawei e160 - usb.
    > Jakies doswiadczenia sugestie w tym temacie ?

    mozesz wyjasnic o co ci chodzi ? bo ja nie bardzo rozumiem jak router
    bezprzewodowy ma obslugiwac modem HSDPA ...

  • 3. Data: 2009-07-10 10:54:46
    Od: Romullus <r...@o...pl>

    Dnia Fri, 10 Jul 2009 12:48:26 +0200, Kot Prezydenta napisał(a):

    > Uzytkownik "Romullus" <r...@o...pl> napisal w wiadomosci
    >
    > mozesz wyjasnic o co ci chodzi ? bo ja nie bardzo rozumiem jak router
    > bezprzewodowy ma obslugiwac modem HSDPA ...

    A no normalnie podpinasz takowy np na pcimpci lub USB konfigurujesz i
    dziala. Sa rozne rozniste ale cholera pod Huawei e160 nie umie znalezc i
    nie wiem czy zle szukam czy nie ma .

  • 4. Data: 2009-07-10 11:18:59
    Od: Smok Eustachy <s...@s...prv.pl>

    Romullus pisze:

    > A no normalnie podpinasz takowy np na pcimpci lub USB konfigurujesz i
    > dziala. Sa rozne rozniste ale cholera pod Huawei e160 nie umie znalezc i
    > nie wiem czy zle szukam czy nie ma .
    Jak se zrobisz z blaszaka to obsłuży.

  • 5. Data: 2009-07-10 11:19:52
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 10.07.2009 12:00, Romullus pisze:
    > czy jestescie w stanie poradzic, szukam routera bezprzewodowego (chodz nie
    > koniecznie ) ktory ma mozliwosc obsluzenia modemy HUawei e160 - usb.
    > Jakies doswiadczenia sugestie w tym temacie ?

    A po co? Istnieją przecież routery z wbudowanym interfejsem
    HSDPA -- wkładasz tylko kartę, konfigurujesz urządzenie i
    masz gotowy routing (a raczej NAT) bez konieczności podłą-
    czania zewnętrznego modułu USB.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 6. Data: 2009-07-10 12:13:15
    Od: Marrcino <n...@n...pl>

    Romullus pisze:
> [...]
    > koniecznie ) ktory ma mozliwosc obsluzenia modemy HUawei e160 - usb.
    > Jakies doswiadczenia sugestie w tym temacie ?

    Jak ostatnio wymieniałem telefon w Play w Germanosie to mieli coś
    takiego konkretnie do Twojego modemu.

    Marrcino

  • 7. Data: 2009-07-10 12:14:56
    Od: Marrcino <n...@n...pl>

    Marrcino pisze:

    > Jak ostatnio wymieniałem telefon w Play w Germanosie to mieli coś
    > takiego konkretnie do Twojego modemu.
    >
    > Marrcino

    http://sklep.germanos.pl/control/product/~product_id
    =3400707

  • 8. Data: 2009-07-10 22:51:01
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Fri, 10 Jul 2009 12:48:26 +0200,
    Kot Prezydenta <c...@g...pl> screamed:

    > mozesz wyjasnic o co ci chodzi ? bo ja nie bardzo rozumiem jak router
    > bezprzewodowy ma obslugiwac modem HSDPA ...

    Na przykład tak, jak to robi model D100?

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:230B ]
    [ 00:50:38 user up 12130 days, 12:45, 1 user, load average: 0.81, 0.98, 0.27 ]

    I am Hamlet, prince of Borg. Prepare to be... or not to be!

  • 9. Data: 2009-07-10 22:51:42
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Fri, 10 Jul 2009 12:00:03 +0200,
    Romullus <r...@o...pl> screamed:
    > czy jestescie w stanie poradzic, szukam routera bezprzewodowego (chodz nie
    > koniecznie ) ktory ma mozliwosc obsluzenia modemy HUawei e160 - usb.
    > Jakies doswiadczenia sugestie w tym temacie ?

    Lekkie NTG, ale: Huawei D100.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:222B ]
    [ 00:51:10 user up 12130 days, 12:46, 1 user, load average: 0.81, 0.98, 0.27 ]

    I love being me, but I can't recommend it.

  • 10. Data: 2009-07-11 09:39:00
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Fri, 10 Jul 2009 12:00:03 +0200, Romullus napisał(a):

> [...]
    > koniecznie ) ktory ma mozliwosc obsluzenia modemy HUawei e160 - usb.
    > Jakies doswiadczenia sugestie w tym temacie ?

    Np. Draytek Vigor 2910.
    --
    M. [Windows Desktop Experience MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/