  • 1. Data: 2009-05-07 05:37:03
    Temat: Przechodzenie bonusa 20 zł- Play Fresh
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Witam,

    Z praktyki mogę podać, że przy wybranym w promocji przenoszenia
    numeru do Play Fresh pakiecie 40 min i bonusowych 20 zł co miesiąc:

    a) najpierw schodzą minuty, później "bonusowe" złotówki
    b) złotówki pokazywane są jako ważne "do końca miesiąca", jednakże
    niewykorzystana część przechodzi na kolejny miesiąc (o tym brak
    informacji w regulaminie promocji, piszą tylko, że 40 min
    przechodzi na kolejny miesiąc- do trzech miesięcy max).

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 2. Data: 2009-05-07 09:28:46
    Temat: Re: Przechodzenie bonusa 20 zł- Play Fresh
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

    Dnia Thu, 07 May 2009 07:37:03 +0200, Dominik & Co napisał(a):

> [...]
    > informacji w regulaminie promocji, piszą tylko, że 40 min
    > przechodzi na kolejny miesiąc- do trzech miesięcy max).

    Przeniosłem na próbę mało używany numer do Play i te bonusowe środki rosły
    i rosły, aż teraz jest tam 59,91 zł do wykorzystania do końca maja.

    I bez specjalnych zabiegów nie ma szans, aby to wykorzystać. Czy to jest
    tylko na rozmowy, czy też np. na premium SMS?

    Jak nie wykorzystam, to z końcem maja przepadnie (bo już osiągnęło
    maksymalną wartość)?

    Pozdrawiam
    Tony

  • 3. Data: 2009-05-07 09:43:19
    Od: RBprv <x...@o...pl>

    Dominik & Co napisał(a):
> [...]
    > numeru do Play Fresh pakiecie 40 min i bonusowych 20 zł co miesiąc:
    >
    > a) najpierw schodzą minuty, później "bonusowe" złotówki

    Najpierw schodzą (jeżeli jest włączona usługa) zbieraj minuty, później z
    pakietu 40min następnie bonusowe złotówki

    Z bonusowych złotówek nie można dzwonić za granicę

    > b) złotówki pokazywane są jako ważne "do końca miesiąca", jednakże
    > niewykorzystana część przechodzi na kolejny miesiąc (o tym brak

    Zgadza się. Niewykorzystane złotówki też przechodzą na następny miesiąc.

  • 4. Data: 2009-05-07 09:45:10
    Od: RBprv <x...@o...pl>

    Tony napisał(a):

> [...]
    >
    > I bez specjalnych zabiegów nie ma szans, aby to wykorzystać. Czy to jest
    > tylko na rozmowy, czy też np. na premium SMS?

    W regulaminie jest że na połączenia i smsy krajowe. Premium nie wysyłam
    więc nie wiem.

    > Jak nie wykorzystam, to z końcem maja przepadnie (bo już osiągnęło
    > maksymalną wartość)?

    Przepadnie

  • 5. Data: 2009-05-07 17:15:00
    Od: Dominik & Monika <m...@n...mujciewp.pl>

    RBprv pisze:

    > Najpierw schodzą (jeżeli jest włączona usługa) zbieraj minuty, później z
    > pakietu 40min następnie bonusowe złotówki

    A przy okazji- wie ktoś, jak można sprawdzić ile zostało minut z tegoż
    40 min pakietu "przenosinowego"?

    --
    Dominik & Co (z domku)

  • 6. Data: 2009-05-07 22:15:50
    Od: "Bolek" <t...@t...com>

    > A przy okazji- wie ktoś, jak można sprawdzić ile zostało minut z tegoż
    > 40 min pakietu "przenosinowego"?

    http://web.playmobile.pl/pl/uslugi/play24menu---zarz
    adzanie-kontem-krotkim-kodem/index.html
    lub krócej http://ujeb.pl/zkkk/

    to co szukasz to "Minuty do wszystkich sieci".

    Bolek

  • 7. Data: 2009-05-08 05:05:38
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Bolek napisał(a):

    > http://web.playmobile.pl/pl/uslugi/play24menu---zarz
    adzanie-kontem-krotkim-kodem/index.html
    > lub krócej http://ujeb.pl/zkkk/

    Dzięki.

    To gówienko *111# nie działa na żadnym z moich telefonów
    (nie są wystarczająco "multimedialne"). Sprawdzę w domku to *102#
    (przy sobie mam tylko Movę, którą od półtora miesiąca przenoszę do Play).

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 8. Data: 2009-05-08 06:49:37
    Od: "Bolek" <t...@t...com>

    > To gówienko *111# nie działa na żadnym z moich telefonów

    Jest alternatywa: http://play24.playmobile.pl
    Ale trzeba się zarejestrować.

    Bolek

  • 9. Data: 2009-05-08 07:07:17
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Bolek napisał(a):

    > Jest alternatywa: http://play24.playmobile.pl

    Nie powiem, "wygodny" sposób na sprawdzanie
    ile zostało darmowych minut :-)

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 10. Data: 2009-05-08 08:15:44
    Od: RBprv <x...@o...pl>

    Dominik & Monika napisał(a):

    > A przy okazji- wie ktoś, jak można sprawdzić ile zostało minut z tegoż
    > 40 min pakietu "przenosinowego"?

    *104#