  • 1. Data: 2009-05-07 05:37:19
    Temat: Nokia 3110c i 3120c pytanie
    Od: "Piotr" <m...@N...kr.home.pl>

    Witam
    Chciałbym zakupić telefon z dość długo działającą baterią, według opinii
    użytkowników 3110c działa nawet tydzień, ale są podobno problemy z kartą
    pamięci, jak jest z 3120c ( podejrzewam że trochę gorzej, bo ma lepszy
    ekran ), jeśli chodzi o czas pracy i awaryjność ?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2009-05-07 06:26:48
    Temat: Re: Nokia 3110c i 3120c pytanie
    Od: WW <w...@i...com>

    Piotr pisze:
    > Witam
    > Chciałbym zakupić telefon z dość długo działającą baterią, według opinii
    > użytkowników 3110c działa nawet tydzień, ale są podobno problemy z kartą
    > pamięci,

    używam swojego classica 3110 od ponad dwóch lat, w środku mam zwykłego
    2 GB Kingstona, jest to pamięc docelowa dla aparatu, odtwarzaczy,
    trzymam tam sporą ilość aplikacji : naviexperta, walkGPS, OperaMini,
    Gmail, oraz multimedia filmiki i muzykę i ogólnie problem z kartą miałem
    tylko raz na samym początku, objawiał się błędami odczytu i błędnymi
    sumami kontrolnymi aplikacji pobranych z internetu ale formatowanie
    karty z poziomu telefonu pomogło. Ogólnie jest to bardzo udany model z
    bardzo dopracowanym oprogramowaniem i rzeczywiście bez nadmiernego
    używania bluetootha te 7 dni na baterii jest w zasięgu.

    Pozdrawiam W.

  • 3. Data: 2009-05-09 08:34:00
    Od: ztomasz <z...@n...o2.pl>

    Tez korzystam z tego fona. Wpradzie wystepowal problem z karta pamieci,
    telefon wieszal sie i po takim zawieszeniu wlaczal sie i wylaczal az do
    wycianiecia karty. Problem ten rozwiazalem poprzez wgranie nowego
    oprogramowania :) i teraz nic sie nie dzieje. Sama aktualizacja wgrywa
    sie kablem USB przy pomocy aplikacji sciagnietej ze strony nokii PC
    SUITE wiec jest to bezproblemowe.

    --
    Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
    transakcję:-)

  • 4. Data: 2009-05-12 17:54:26
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    WW pisze:
    > trzymam tam sporą ilość aplikacji : naviexperta, walkGPS, OperaMini,
    > Gmail, oraz multimedia filmiki i muzykę i ogólnie problem z kartą miałem

    Podaj adres skąd można pobrać walkGPS.

    --
    http://kamikaze.mp.waw.pl/
    Gaz pieprzowy, obezwładniający, łzawiący, który wybrać?