  • 11. Data: 2011-08-11 22:15:16
    Temat: Re: GPS i kamera cofania
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    news:j1r309.j8.0@poczta.onet.pl...

    > Nawiasem mówiąc w fabrycznych autach są świetne głośniki
    > tam gdzie ja mieszkam. Nie oszczędzają na nich tak jak u Was.
    ROTFL!
    Moje poprzednie auto mialo 10 glosnikow w systemie projektowanym przez Bose.
    I nikt nie oszczedzal...

    --
    Axel

  • 12. Data: 2011-08-11 22:40:48
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2011-08-11 22:15:16 niejaki Axel napisał:
    > "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message

    > ROTFL!
    > Moje poprzednie auto mialo 10 glosnikow w systemie projektowanym przez Bose.
    > I nikt nie oszczedzal...

    moje obecne ze stajni na f ma też cos koło tylu ale za to jbl (łącznie z
    subem w podłodze)

    i też jakoś daję radę :D

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 13. Data: 2011-08-12 18:36:10
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 08.08.2011 DJ <d...@p...onet.pl> napisał/a:
    > Chce zamontowac sobie kamere cofania. Pomyslalem, ze moze kupie GPS-a z
    > wejsciem na kamere. takie dwa w jednym. Z tego co widze to jest takich
    > urzadzen calkiem sporo. Zastanawiaja mnie jednak dwie rzeczy.
    > Po pierwsze czy istnieje taka mozliwosc, zeby sie to uruchamialo
    > automatycznie po przekreceniu kluczyka. Bo jesli mam po uruchomieniu
    > samochodu uruchamiac oddzielnie nawigacje to troche nie ma to sensu.
    > I druga kwestia to jak sie zachowuja tego typu urzadzenia po otrzymaniu
    > sygnalu z kamery. Czy automatycznie sie przelaczaja na podglad obrazu
> [...]

    Miałem z radiem, kamera 125 albo 135*, podłączało się do świateł cofania,
    ekranik sam się przełączał. Coś tam było widać. Jeśli sprzęt ma wejście
    pod kamerę, to powinien mieć też dedykowany zestaw lub jakieś polecane,
    pasujące modele.

    > Z gory dziekuje za wyjasnienie oraz ewentualne podpowiedzi co do konkretnego
    > modelu.

    Scott jakichś.

    --
    kakmaratgmaildotcom