  • 1. Data: 2011-08-08 18:20:12
    Temat: GPS i kamera cofania
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    Chce zamontowac sobie kamere cofania. Pomyslalem, ze moze kupie GPS-a z
    wejsciem na kamere. takie dwa w jednym. Z tego co widze to jest takich
    urzadzen calkiem sporo. Zastanawiaja mnie jednak dwie rzeczy.
    Po pierwsze czy istnieje taka mozliwosc, zeby sie to uruchamialo
    automatycznie po przekreceniu kluczyka. Bo jesli mam po uruchomieniu
    samochodu uruchamiac oddzielnie nawigacje to troche nie ma to sensu.
    I druga kwestia to jak sie zachowuja tego typu urzadzenia po otrzymaniu
    sygnalu z kamery. Czy automatycznie sie przelaczaja na podglad obrazu
    kamery?

    Z gory dziekuje za wyjasnienie oraz ewentualne podpowiedzi co do konkretnego
    modelu.

    Pozdrawiam

    Darek

  • 2. Data: 2011-08-09 10:24:50
    Temat: Re: GPS i kamera cofania
    Od: "Tomek" <k...@w...pl>

    Użytkownik "DJ" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kamery?
    >
    > Z gory dziekuje za wyjasnienie oraz ewentualne podpowiedzi co do

    Blow ma coś takiego, ale szczegóły sprawdź sobie sam.
    Blow.pl
    Tomek

  • 3. Data: 2011-08-09 16:17:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DJ" <d...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > kamery?
    >
    > Z gory dziekuje za wyjasnienie oraz ewentualne podpowiedzi co do

    A co to masz za zamochód?
    Nie wolałbyś go sprzedać i kupić lub wymienić na taki co ma potrzebny
    Ci ficzerek? W końcu aut z nawigacją i kamerą cofania jest na rynku sporo...

  • 4. Data: 2011-08-09 17:07:04
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 09-08-2011 16:17, Pszemol pisze:

    > A co to masz za zamochód?
    > Nie wolałbyś go sprzedać i kupić lub wymienić na taki co ma potrzebny
    > Ci ficzerek? W końcu aut z nawigacją i kamerą cofania jest na rynku
    > sporo...

    LOL - dobre. Jak ci radio z fabrycznymi głośnikami zbrzydnie, to pewnie
    zastosujesz poradę i zamienisz samochód?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 5. Data: 2011-08-09 17:12:34
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > A co to masz za zamochód?
    > Nie wolałbyś go sprzedać i kupić lub wymienić na taki co ma potrzebny
    > Ci ficzerek? W końcu aut z nawigacją i kamerą cofania jest na rynku
    > sporo...

    Nie, bo to juz samochod nieprodukowany i unikatowy wiec nie chce go
    zamieniac na jakas wspolczesna tandete ;)

    Pozdrawiam

    Darek

  • 6. Data: 2011-08-09 17:18:06
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > Blow ma coś takiego, ale szczegóły sprawdź sobie sam.
    > Blow.pl

    Dziekuje za sugestie. Akurat mam znajomego, ktory ma Blowa wiec moze uda sie
    cos potestowac.

    Pozdrawiam

    DJ

  • 7. Data: 2011-08-09 17:41:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nie, bo to juz samochod nieprodukowany i unikatowy wiec nie chce go
    > zamieniac na jakas wspolczesna tandete ;)

    No chyba że tak... Powodzenia w dodawaniu GPSa do Twojej Dacii :-)

  • 8. Data: 2011-08-09 17:42:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > LOL - dobre. Jak ci radio z fabrycznymi głośnikami zbrzydnie,
    > to pewnie zastosujesz poradę i zamienisz samochód?

    No jasne :-) W końcu bez sensu jest jeździć zbrzydłym autem :-)
    Nawiasem mówiąc w fabrycznych autach są świetne głośniki
    tam gdzie ja mieszkam. Nie oszczędzają na nich tak jak u Was.

  • 9. Data: 2011-08-09 20:42:50
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 09-08-2011 17:42, Pszemol pisze:

    > No jasne :-) W końcu bez sensu jest jeździć zbrzydłym autem :-)
    > Nawiasem mówiąc w fabrycznych autach są świetne głośniki
    > tam gdzie ja mieszkam. Nie oszczędzają na nich tak jak u Was.

    Ja miałem fabryczne radio z osobnym wzmacniaczem i niezłymi głośnikami
    JBLa więc nie pitol mi tu :)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 10. Data: 2011-08-09 21:53:49
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > Z gory dziekuje za wyjasnienie oraz ewentualne podpowiedzi co do konkretnego
    > modelu.
    ja również eksperymentuje z takim rozwiązaniem. z tego cao sam
    sprawdziłem to tak:
    1 kamera musi mieć odbicie lustrzane. jak nie łapiesz o co chodzi, to
    spróbuj wykonać wideorozmowę do kogoś kto siedzi w bagażniku, i za
    pomocą tego co widzisz w telefonie - cofaj.
    2 duuuuuzy kąt. tak 90stopni wydawało mi sie w sam raz. guzik prawda.
    widać pięknie gdzie sie cofa... na prostej. zakręt - nic widać,
    odległość do przeszkody - nie do oszacowania. tak sie skłaniam zeby
    spróbować na maksa 170 stopni. zebym widział swój zderzak.

    Tomasz

    PS lark jakiś, napewno ma kamere cofania 370złchyba