  • 11. Data: 2006-12-08 19:37:20
    Temat: Re: GTS Czestochowa porazka totalna :/
    Od: "Marcin J. Kowalczyk" <m...@u...inds.pl>

    crazy bejbi napisał(a):

    > na politykę nie ma rady :)

    :)

    > stwierdziłem, że chyba szkoda mojego czasu oczekiwania, że "wszyscy
    > konsultacji są zajęci" i pieniędzy, bo dzwoniłem na numer warszawski.
    > po piątej informacji o braku wolnych konsultantów dałem spokój.

    po drugim dzwonku zglosil sie technik ;] i tez dzwonilem na numer
    warszawski ;]

  • 12. Data: 2006-12-08 21:49:09
    Od: Mariusz 'Lesio' Leśnikowski <3...@p...FyMy>

    Marcin J. Kowalczyk napisał(a):

    > był okres kiedy coś takiego przerabiałem co 3 tygodniie... Za kazdym
    > razem po 8h przerwy

    Taa bo swiatlowod ukradli :] a GTS dalej nie ma innego polaczenia do
    Czestochowy niz swiatelko TKT.

    --
    .: Lesio :.
    www.bloklan.org

  • 13. Data: 2006-12-08 21:51:05
    Od: Mariusz 'Lesio' Leśnikowski <3...@p...FyMy>

    crazy bejbi napisał(a):

    > stwierdziłem, że chyba szkoda mojego czasu oczekiwania, że "wszyscy
    > konsultacji są zajęci" i pieniędzy, bo dzwoniłem na numer warszawski.
    > po piątej informacji o braku wolnych konsultantów dałem spokój.

    Mnie sie udalo za chyba 6 razem, czekalem az ktos odbierze a tu nagle
    taki komunikat: "przepraszamy za awarie..." i ucielo gadajaca babke i
    nagle mnie rozlaczylo. Technika kurna :/

    --
    .: Lesio :.
    www.bloklan.org

  • 14. Data: 2006-12-09 08:59:32
    Od: Mario <o...@o...pl>

    Publicznie PRZEPRASZAM Pana Michała G. , który jednak całą noc pracował
    przy zestawieniu łącza awaryjnego.

    Człowieka przepraszam, ale o GTSie to świadczy tragicznie, że nie jest
    przygotowany na takie ewentualności !

    --
    MZ

    Freude am Fahren

  • 15. Data: 2006-12-11 17:32:51
    Od: a...@b...veroxsystems.com (Verox)

    On Fri, 08 Dec 2006 17:32:50 +0100, Marcin J. Kowalczyk napisał:

    > Sorry - w TPNet przez prawie 4 lata nie było tyle awarii ile GTS
    > zafundował w ciągu ostaniego pół roku

    Prawda, mam ATM a z &FTP i w ciągu roku była jedna gleba - zresztą
    zapowiedziana (wymiana switcha ATM'owego w Lublińcu).

    --
    begin 755 signature.exe
    [verox <at> a4 <dot> pl] vy 73! de SP9UOB

  • 16. Data: 2006-12-20 18:43:20
    Temat: Nic dziwnego, taka polityka firmy
    Od: "szczalba" <s...@g...pl>

    Wywalili wszystkich managerów (z GTS) po fuzji z Energis, to masz efekty. Nie
    ma wyników, nie ma jakości. Na czymś trzeba oszczędzać...

  • 17. Data: 2006-12-20 19:23:49
    Temat: [NTG] Re: Nic dziwnego, taka polityka firmy
    Od: "loksim" <l...@w...onet.pl>

    > Wywalili wszystkich managerów (z GTS) po fuzji z Energis, to masz efekty.
    > Nie
    > ma wyników, nie ma jakości. Na czymś trzeba oszczędzać...

    nie wiem, jak bylo w gts przed fuzja, ale wiem jak bylo w energis:
    znacznie lepiej

    loksim