  • 1. Data: 2006-12-08 21:34:59
    Temat: netia - problemy ?
    Od: Mateo <m...@i...pl>

    Czy ktos z Was obserwuje tez problemy z transmisja z zagranicy via netia ?

    u mnie jest spory problem z brakiem mozliwosci wysycenia lacza ...
    np serwery w niemczech chodza gorzej niz na neostradzie czy DSLu

    proba zgloszenia problemu zakonczyla sie zamknieciem "cichaczem" problemu z tekstem
    "nie stwierdzono przyrastania błędow na interface do urzadzenia klienta oraz nie sa
    stwierdzono wysycenia lacza uplink od urzadzenia klienta w swiat."

    tylko szkoda ze zglaszalem problem z tansmisja w druga strone

    czyzby przejecie futuro odbilo sie czkawka ?
    osobiscie odnosze wrazenie ze jakosc uslugi i obslugi spadla dramatycznie

    tak jak od kilku lat nie mielismy najmniejszego powodu do narzekan bo wszystko
    dzialalo wszystko wymienicie,
    tak teraz to jakas pomylka

    --
    Mateo

  • 2. Data: 2006-12-09 01:17:04
    Temat: Re: netia - problemy ?
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    Użyszkodnik Mateo napisał:
    > Czy ktos z Was obserwuje tez problemy z transmisja z zagranicy via netia ?

    Tak, w Netii jest uryna totalna, mają problem w dupie od co najmniej 2
    miesięcy. Na szczęście większośc ruchu na zagranicę leci i wraca mi via GTS,
    którym też co chwile coś się przytrafia, więc chyba czas na własnego DTAG-a
    albo coś w tym guście.

    --
    TOM
    ORG-PGiw1-RIPE

  • 3. Data: 2006-12-09 01:22:57
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    Użyszkodnik Mateo napisał:
    > Czy ktos z Was obserwuje tez problemy z transmisja z zagranicy via netia ?

    Tak, w Netii jest uryna totalna, mają problem w dupie od co najmniej 2
    miesięcy. Większośc ruchu na zagranicę leci i wraca mi via GTS, więc mam
    nieco lepiej, ale im też co chwile coś się przytrafia. Na szczęście własne
    łącze do DTAG nadchodzi wielkimi krokami :)

  • 4. Data: 2006-12-09 20:14:20
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    cosik sluchy chodza ze gdzies na poczatku roku ma sie poprawic

  • 5. Data: 2006-12-10 09:16:31
    Od: "Slawomir Tobis" <u...@W...Moje.Nazwisko.pl>

    Tomasz Śląski wrote:

> [...]
    > nieco lepiej, ale im też co chwile coś się przytrafia. Na szczęście
    > własne łącze do DTAG nadchodzi wielkimi krokami :)

    Antidotum na pewnego MAN-a? ;-)

    --
    Sławomir Tobis
    http://www.mobile-internet.org

  • 6. Data: 2006-12-10 11:20:36
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    Użyszkodnik Slawomir Tobis napisał:

    > Antidotum na pewnego MAN-a? ;-)

    W poniedziałek będzie 14 dni, jak MAN otrzymał zgłoszenie problemu i poza
    stwierdzeniem rzekomych tzw. przeszkód formalnych nie wydzielił z siebie
    żadnego statementu, ja sobie poczekam, mam czas :-)

  • 7. Data: 2006-12-10 16:01:03
    Od: Mateo <m...@i...pl>

    Sied@r napisał(a):
    > cosik sluchy chodza ze gdzies na poczatku roku ma sie poprawic

    a do mnie dochodza sluchy ze sie poprawi samo z siebie bo odejdzie czesc klientow

    --
    Mateo

  • 8. Data: 2006-12-10 17:24:53
    Od: Krzysztof Ścierski <k...@n...pl>

    Sied@e nie napisał, że Netia poprawi...

    --
    Krzysztof Ścierski

  • 9. Data: 2006-12-10 18:20:55
    Od: Mateo <m...@i...pl>

    Krzysztof Ścierski napisał(a):

    > Sied@e nie napisał, że Netia poprawi...

    a kto jesli mozna zapytac ? ;)

    --
    Mateo

  • 10. Data: 2006-12-10 20:40:27
    Od: Bartloo <bartloo_nospam@_nospam_o2.pl>

    Dnia Sun, 10 Dec 2006 19:20:55 +0100, Mateo napisał(a):

    > a kto jesli mozna zapytac ? ;)

    No Futuro to już nie ;)

    --
    Bartloo