  • 11. Data: 2009-02-16 19:32:59
    Temat: Re: [GW] Cud mniemany, czyli internet hula po ca??????????
    Od: Darek Chodkiewicz <d...@g...pl>

    Asmodeusz pisze:

    > Ministerstwo to ma raczej nóż na gardle bo jeśli sprawa powędruje
    > pięterko wyżej to następnych pieniędzy nie dostaną _zanim_ nie zmienią
    > procedur na niekorupcjogenne.

    Ciekawe ile dostało takie ITTI za wykonanie i dostarczenie tak
    "dokładnych" map białych plam. I czy po całym wrzasku o białe plamy będą
    tą kasę musieli oddać czy nie.

    --
    Darek Chodkiewicz

  • 12. Data: 2009-02-16 19:38:11
    Od: andzio <a...@w...pl>

    Asmodeusz pisze:

    > A tak poważnie - co takiego by się stało? Wniosek by przeszedł zamiast
    > zostać odrzucony.
    Ok, wniosek by przeszedl. Dostalbys kase, zrobil inwestycje a pozniej np
    tpsa (bo to ona walczyc bedzie) odwoluje sie do UE ze tam gdzie zrobiles
    inwestycje miala jakis swoj 20'letni kabelek. UE cofa pieniazki i masz 7
    dni na ich zwrot.

    > I ponawiam pytanie - jaki problem użyć mapek przygotowanych dla innych
    > programów? I tak powinny być te same dla wszystkich.
    Mozesz wkleic taka mapke - z tego co wiem w Polsce nie ma i raczej nigdy
    nie bedzie prawidlowych "mapek". Dlatego z nich zrezygnowalismy.

    > Ja tam mam nadzieję że znajdzie się winny i odechce się następcom.
    Ale winny jest - ITTI - infostrategia i cala reszta bandy. Dobrze ze
    pismaki nimi sie jeszcze nie zajeli - choc kto wie - moze juz niebawem?

    Wazne jest to ze MSWIA choc wczensniej zaufalo niestety nie temu komu
    trzeba, to naprawia szybko swoj blad i dziala w dobrym kierunku. My jako
    iNET group mozemy ich tylko wspierac w tym dzialaniu by wszystko tym
    razem bylo ok.

    Andrzej Banach

  • 13. Data: 2009-02-16 19:57:44
    Od: Asmodeusz <c...@t...idx.tenwyraztnij.pl>

    Użytkownik andzio napisał:

> [...]
    > tpsa (bo to ona walczyc bedzie) odwoluje sie do UE ze tam gdzie zrobiles
    > inwestycje miala jakis swoj 20'letni kabelek. UE cofa pieniazki i masz 7

    Tzn, że mogę w ten sam sposób zaskarżyć tutejszą sieć budowaną przez
    samorząd? Bo planują budować tu gdzie od paru lat mam kabelki, tylko
    moich jakoś nie uwzględnili i samorząd miał białą plamę. Dla mnie
    dokładnie w tym samym miejscu nie ma białej plamy?
    Nie wierzę w takie odwołania bo widzę inwestycję za unijne pieniądze
    (tylko z innego paragrafu) w miejscu gdzie kabelki ma exatel. Sądzisz że
    Exatel się nie odwoływał czy może ich olali?

    > Mozesz wkleic taka mapke - z tego co wiem w Polsce nie ma i raczej nigdy
    > nie bedzie prawidlowych "mapek". Dlatego z nich zrezygnowalismy.

    To dlaczego gdy wnioski składały samorządy białe plamy były praktycznie
    wszędzie, a gdy wnioski składają MSP to nagle wszystko jest takie
    skomplikowane że wręcz niemożliwe do zrobienia? Niech zastosują te same
    kryteria określania białych plam które stosowali w przypadku samorządów.
    Mają gotowe, nie trzeba czekać do czerwca, a te plamy nigdzie nie
    wywędrowały tylko dlatego że komuś zaakceptowali wniosek.