  • 11. Data: 2011-05-22 09:37:10
    Temat: Re: Gadzety do Austrii
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Uzytkownik "kocyk" <k...@Z...pl> napisal w wiadomosci
    news:ira7to$2f7$1@news.onet.pl...
    > I co, wozisz ksiazke telefoniczna konwencji w roznych jezykach?
    > K.

    W Austrii jest niemiecki. Po chuj Ci inne? Chyba ze milicjant to mudzahedin.

    --
    Grzybol

  • 12. Data: 2011-05-22 12:02:21
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Grzybol"
    ...Grzybol

    Mozesz ciac cycaty???
    bo kurwa widze dwie strony przeczytanego i linijke nowego

    --
    Tytus
    zólta motorynka

  • 13. Data: 2011-05-22 12:05:28
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Uzytkownik "Tytus z domQ" <t...@g...pl> napisal w wiadomosci

    > Mozesz ciac cycaty???
    > bo kurwa widze dwie strony przeczytanego i linijke nowego

    Chcialem szybko.

    --
    Grzybol

  • 14. Data: 2011-05-22 13:55:56
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Grzybol wrote:
    > Uzytkownik "kocyk" <k...@Z...pl> napisal w wiadomosci
    >
    > W Austrii jest niemiecki. Po chuj Ci inne? Chyba ze milicjant to
    > mudzahedin.

    Bo oprocz austrii jest tez kilka innych krajow sygnotariuszy. Nawet po
    drodze do tejze.
    K.

  • 15. Data: 2011-05-22 13:56:37
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Grzybol wrote:
    > Uzytkownik "Tytus z domQ" <t...@g...pl> napisal w wiadomosci

    > Chcialem szybko.

    Grzybol sie tlumaczy, nie no, chyba nie bede juz twoim idolem.
    K.

  • 16. Data: 2011-05-22 14:23:23
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > Bo oprocz austrii jest tez kilka innych krajow sygnotariuszy. Nawet po
    > drodze do tejze.
    > K.

    No to se wydrukujesz 4 kartki papieru.

    --
    Grzybol

  • 17. Data: 2011-05-22 14:23:57
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > Grzybol sie tlumaczy, nie no, chyba nie bede juz twoim idolem.

    Badz.. No wez.

    --
    Grzybol

  • 18. Data: 2011-05-22 15:25:59
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-05-22 08:45, The_EaGle pisze:

    > A wiesz po co ci telefon do konsulatu który dostajesz sms po
    > przekroczeniu granicy? Właśnie po to aby tam zadzwonić jak się spotkasz
    > z taką sytuacją. Słowacja jest sygnatariuszem konwencji Wiedeńskiej i tyle.
    > W Niemczech też początkowo policja sypała mandaty za brak "niemieckiego"
    > wyposażenia w polskich pojazdach, ale kilku się zasłoniło konwencją i
    > praktycznie sprawa się skończyła. Nie słyszałem żeby do tej pory z tego
    > powodu ktoś siedział w pierdlu ;)

    Nożyczki w apteczkach były o 0,5cm za krótkie:-)Skończyło się prędzej
    przez to że nasi zaczęli DDRowców na zakupach ścigać za brak gaśnic.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 19. Data: 2011-05-22 18:50:26
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Grzybol wrote:
    > Uzytkownik "kocyk" <k...@Z...pl> napisal w wiadomosci
    >
    > No to se wydrukujesz 4 kartki papieru.

    Nieno, zara spoko, to ile ta konwencyia ma tekstu, jeden akapit? Bo mnie
    sie np zdazylo jechac tak, ze austrie najechalem po tygodniu jako kraj
    bodaj osmy. Jakbym teraz dla kazdego kraju mial miec konwencyie po
    ichniemu, rany mamo. A jeszcze zebym wyjezdzajac wiedzial gdzie dojade?
    Pol europy bym musial miec w konwencyiach przygotowane, alibo i
    czyczwarte. Masakra osiem tomow.
    K.

  • 20. Data: 2011-05-22 18:50:54
    Od: kocyk <k...@Z...pl>