  • 21. Data: 2011-05-22 18:54:57
    Temat: Re: Gadzety do Austrii
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2011-05-22 20:50, kocyk pisze:

    > Nieno, zara spoko, to ile ta konwencyia ma tekstu, jeden akapit? Bo mnie
    > sie np zdazylo jechac tak, ze austrie najechalem po tygodniu jako kraj
    > bodaj osmy. Jakbym teraz dla kazdego kraju mial miec konwencyie po
    > ichniemu, rany mamo. A jeszcze zebym wyjezdzajac wiedzial gdzie dojade?
    > Pol europy bym musial miec w konwencyiach przygotowane, alibo i
    > czyczwarte. Masakra osiem tomow.

    Kocu, a mnie się wydaje, że łatwiej te kilka tomów konwencji, niźli
    wozić wszelkie możliwe gadżety konieczne w tych krajach.

    Pozdr
    DP

  • 22. Data: 2011-05-23 05:58:32
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Don Pedro wrote:

    > Kocu, a mnie się wydaje, że łatwiej te kilka tomów konwencji, niźli
    > wozić wszelkie możliwe gadżety konieczne w tych krajach.

    A mnie sie wydaje, ze najlepiej olac te gadzety, a ewentualny polizaj
    olsnic erudycja i kulturwa osobista.
    K.

  • 23. Data: 2011-05-25 12:20:50
    Od: "Mat S" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kocyk" <k...@Z...pl> napisał w wiadomości

    > A mnie sie wydaje, ze najlepiej olac te gadzety, a ewentualny polizaj
    > olsnic erudycja i kulturwa osobista.

    No pewinikiem lepiej... Ale tyle lengłidża znać... Na Węgrzech angielski że
    tak powiem "nie wszędzie". We Włoszech - głównie włoski. Dąpa zbita... Chyba
    że potrafisz po Lechickiemu każdą nację zakręcić - nie wykluczam, podziwiam,
    respekt itp. ;-)

    MS