  • 431. Data: 2019-06-04 21:28:33
    Temat: Re: Galaxy S7 LAGUUJJEE
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-06-04 o 19:48, Pszemol pisze:
    > I potem sobie tłumaczy że go lubi a nie że go nie stać na dobry system.

    Ja lubię Symbiana i win8.1. Na Androida jestem skazany.
    Psy wieszam za zasługi a nie z fanatycznej wiary jak Ty :-)

    > Bo grupa jest publiczna i czytają wątek inni użytkownicy telefonów,

    To może chociaż ogarniaj tematy.

  • 432. Data: 2019-06-15 02:55:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > Ja lubię Symbiana i win8.1. Na Androida jestem skazany.
    > Psy wieszam za zasługi a nie z fanatycznej wiary jak Ty :-)

    > To może chociaż ogarniaj tematy.

    Na razie Ty dalej nie rozumiesz problemu zużytej baterii.

  • 433. Data: 2019-06-15 15:43:59
    Od: z <...@...pl>

    A Ty nie rozumiesz że nikt tu już nie czyta Twoich fanatycznych wypocin
    nie na temat.

  • 434. Data: 2019-06-16 19:32:40
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    > Pszemol pisze.

    Pszemol, szkoda na to czasu ;) Uśmiechnij się i żyjemy dalej.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 435. Data: 2022-11-19 18:25:21
    Temat: Re: S7 LAGUUJJEE
    Od: watapatatabusana <w...@p...no.net.no.site.no.network>

    owczy pizdoliz rusofob blaguje:

    > Srykład. Gdzieś nabazgrałeś o programach OBD (fszyskie CZTERY). Okej
    > dawaj wszystkie jakie znasz na srajfona a ja znajdę na kazdy twój 10 lub
    > wiecej na andka. Podobnie dalej :] Nawet nie próbuj bo przegrasz
    > sromotnie a ja czasu na idiotę nie mam.

    Był błaznem, jest błaznem, zdechnie jako błazen (oby czym prędzej)

    --
    watapatatabysany