  • 191. Data: 2019-05-28 20:02:47
    Temat: Re: Galaxy S7 LAGUUJJEE
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-05-28 o 19:14, Filip454 pisze:

> [...]

    W starych modelach, NIE!

    > Gdzie ty tu widzisz oszustwo?
    >
    > Co za różnica, czy telefon się od razu wyłączy, czy pochodzi trochę
    > dłużej na zużytej baterii? To chyba in plus, jeśli się nie wyłączy od
    > razu, jak Android?

    Wolisz chodzić wolniej obolały przez dłuuugi czas czy od razu iść do
    lekarza?

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 192. Data: 2019-05-28 20:06:11
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-05-28 o 19:09, Filip454 pisze:

    > Nie mam pojęcia o jakim uwaleniu pieprzysz.

    O uwaleniu (celowym zablokowaniu procka) poprzednich, starych modeli za
    pomocą aktualizacji bez pstryczka.

    JPRDL jaki przygłup z tego Filusia :>

  • 193. Data: 2019-05-28 20:07:50
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-28 o 14:27, LordBluzg(R) pisze:
    > ....a Ty już powołałeś do życia magicznym pstryczkiem w menu, swoją
    > starą cegłę, jak radzi Filipek?

    Czy to przypadek, że każdy polski pajac pisze do mnie per "Filipek",
    jeśli go wkurzę? Wyczułem, że najczęściej polacy w ten sposób pokazują
    swoją zazdrość i okropny ból związany z pochodzeniem - zdrabniają wtedy
    imienia najbardziej jak się da lub przyrównują czyjeś imię do imienia,
    które nadali swojemu zwierzęciu. Tylko w Polsce zauważyłem taką
    tendencję, nigdzie indziej.

    Na przykład: "Mój pies się nazywa Kamil, tak jak Ty." albo "Mój kot się
    nazywa Marek, tak jak Ty, idealne imię dla kota." Czysta parodia.

    Polacy muszą mieć jakieś kompleksy, które są najwyraźniej związane z
    przyrównywaniem ich do zwierząt.

    Ta grupa (nie obrażając oczywiście niektórych naprawdę w porządku osób)
    to materiał na program do National Geographic. Nie dziwię się już teraz,
    czemu w globalnym Internecie nazywają Polaków "zwierzętami".

    Jestem Polakiem i się z tym nigdzie nie kryję - również za granicą, ale
    przez takich przygłupów jak Bluzg, jest mi czasem wstyd się przyznać do
    mojego pochodzenia. Jesteś wrzodem na dupie narodu polskiego.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 194. Data: 2019-05-28 20:12:34
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-28 o 20:02, LordBluzg(R) pisze:
    > W starych modelach, NIE!

    [potrzebne źródło]

    Ja mam stary model i tak się składa, że zdecydowanie gówno wiesz. w
    9.3.2, ta funkcja nawet jeszcze nie istniała i wszystko bangla przepięknie.

    Teraz już kompletnie zmyślasz. Jak coś piszesz, to podaj źródło, bo
    możemy się przekrzykiwać i cały miesiąc.

    > Wolisz chodzić wolniej obolały przez dłuuugi czas czy od razu iść do lekarza?

    O kuźwa, chłopie, lecz się. Stwierdzam silne zwapnienie mózgu.

    Twój argument jest inwalidą, bo nijak ma się do smartfonów.

    Nie ma czegoś takiego jak obolałość w smartfonach. Po prostu smartfon
    się wyłącza, jeśli nie może już dalej działać. Eh te twoje fantazje...
    Andersen przy tobie wysiada.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 195. Data: 2019-05-28 20:19:24
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-28 o 19:59, LordBluzg(R) pisze:
    > Używam Aqua Mail (niedostępny na iPhone)

    Cieszę się, ja używam aplikacji Mail (niedostępna na Androidzie).

    A wiesz kto stworzył Aqua Mail? To własnościowy soft od MobiSystems,
    które tak samo szpieguje użytkowników, jak każde inne korpo.

    > Srery. Jeśli działa i działa poprawnie to mam kupować komputer, który źre prądu 5x
    tyle? Chyba jesteś jakiś adoptowany ale jeszcze o tym nie wiesz :>

    Na twoją gównianą stronkę, niska przepustowość widocznie wystarcza bo
    nikt na nią nie wchodzi.

    > Trudno mu mulić przy małym rozwoju apek...ale wystarczy że dostanie aktualizację
    ten iPhone od producenta i muli dokładnie pomimo pstryczka w menu

    Tak pieprzysz o tym rozwoju, mnie się wydaje, że ty miałeś mały rozwój w
    dzieciństwie.

    iPhone nie muli, powtarzam to setny raz. Jak już coś piszesz, to
    wstawiaj źródło, gdzie zamula (ale mówimy o sprawnych smartfonach i
    relatywnie nowych, które się da używać, nie mówię o pierwszym iPhone).

    > Klawisz "wstecz" :D, hehe ale skąd ajfoniarz ma to wiedzieć, skoro ma klapki na
    oczkach? Nie raz zabrnąłem w menu iPhone i trzeba zaczynać od nowa. Strasznie
    wkurwiające i czasożerne.

    Ponownie potwierdza się, że NIGDY NIE MIAŁEŚ DO CZYNIENIA Z JAKIMKOLWIEK
    URZĄDZENIEM OD APPLE. NIGDY. Za wszystko przecież odpowiada klawisz
    środkowy.

    Jeśli nie potrafisz się odnaleźć w jednym z najbardziej intuicyjnych
    systemów, to po prostu sam masz klapki na oczach. Najlepiej idź
    pooglądać telewizję. Ona cię ukierunkuje (odpowiednio).

    Mówiłeś o wstecznym w kontekście samochodów. Nieźle masz tam w szopie
    nasrane. Opuść tę grupę.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 196. Data: 2019-05-28 20:20:41
    Od: Filip454 <f...@g...com>

  • 197. Data: 2019-05-28 20:20:41
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-05-28 o 19:54, Filip454 pisze:

    > Żyjesz w latach 90-tych, durniu? To się obudź.

    Coś cie uwiera w czaszce ale to nie rozum chyba :>

    > Już chyba z 20 razy podawaliśmy, że takie aplikacje SĄ i ISTNIEJĄ.

    NIE ISTNIEJĄ. W Polsce pracuje się w firmach na Windows (głównie) do
    których są doczepione programy z obsługą na Andka bo na ajfona tylko
    niektóre i bzdur nie pisz. Może trwa implementacja obecnie ale
    dotychczas było dno.

    Prosty przykład:

    Symfonia (Sage).

  • 198. Data: 2019-05-28 20:21:19
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-28 o 20:06, LordBluzg(R) pisze:
    > JPRDL jaki przygłup z tego Filusia :>

    Sandały i skarpety przygotowane do kościoła na niedzielę?

    A po mszy będziesz lał żonę? :)

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 199. Data: 2019-05-28 20:27:01
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-28 o 20:20, LordBluzg(R) pisze:
    > Coś cie uwiera w czaszce ale to nie rozum chyba :>

    Uwiera mnie następująca myśl: jak można być takim biedakiem umysłowym
    jak ty?

> [...]
    > których są doczepione programy z obsługą na Andka bo na ajfona tylko
    > niektóre i bzdur nie pisz. Może trwa implementacja obecnie ale

    Jakieś niszowe programiki do obsługi faktur. No pierdolony idiota xDDDDDD

    Symfonia na MAC owszem istnieje.

    Ty tak samo bzdur nie pisz, bo na Androida też nie istnieje wiele
    aplikacji. Podać przykłady, czy sam znajdziesz?

    Prosty przykład: Workflow - nawet nie masz pojęcia co to za apka, bo w
    sumie skąd możesz wiedzieć, jeśli nie masz iPhone'a.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 200. Data: 2019-05-28 20:30:19
    Od: Filip454 <f...@g...com>

> [...]
    > których są doczepione programy z obsługą na Andka bo na ajfona tylko
    > niektóre i bzdur nie pisz. Może trwa implementacja obecnie ale

    Co tam jeszcze mogę podać?

    Do obsługi maila? Znajdź mi Airmail na Android. NIE MA. Kolejna apka,
    której brakuje na Androidzie.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]