  • 1. Data: 2016-07-02 21:05:31
    Temat: Gapienie się w ... nie telewizor ;)
    Od: c...@g...com

    Takie pytanie naszło mnię wieczorem:

    Dlaczego zmywarki nie mają "szklanych" drzwiczek?
    Pralki mają, kochenki mają, ostatnio nawet lodówki domowe miewają.

    A zmywarki?

  • 2. Data: 2016-07-02 21:13:40
    Temat: Re: Gapienie się w ... nie telewizor ;)
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 02.07.2016 o 21:05, c...@g...com pisze:
    > Takie pytanie naszło mnię wieczorem:
    >
    > Dlaczego zmywarki nie mają "szklanych" drzwiczek?
    > Pralki mają, kochenki mają, ostatnio nawet lodówki domowe miewają.
    >
    > A zmywarki?

    fascynują się resztki jedzenia i inne dziwne substancje płynące po szkle ?

  • 3. Data: 2016-07-02 21:23:04
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-07-02 o 21:13, sundayman pisze:

    > fascynują się resztki jedzenia i inne dziwne substancje płynące po szkle ?

    Brudne gacie w pralce lepsze? ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 4. Data: 2016-07-02 21:52:53
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-07-02 o 21:05, c...@g...com pisze:
    > Dlaczego zmywarki nie mają "szklanych" drzwiczek?
    Mają.
    http://www.automaticwasher.org/cgi-bin/TD/TD-VIEWTHR
    EAD.cgi?24196

    RObert

  • 5. Data: 2016-07-02 21:53:44
    Od: m...@w...pl

    W dniu sobota, 2 lipca 2016 20:05:32 UTC+1 użytkownik c...@g...com napisał:
    > Takie pytanie naszło mnię wieczorem:
    >
    > Dlaczego zmywarki nie mają "szklanych" drzwiczek?
    > Pralki mają, kochenki mają, ostatnio nawet lodówki domowe miewają.
    >
    > A zmywarki?

    To jest bardzo dobre pytanie. Też sie nad tym zastanawialem. Nie tylko ja.

    https://www.youtube.com/watch?v=gjcyUjXwH_4

  • 6. Data: 2016-07-02 22:09:39
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    misiur pisze tak:

    > To jest bardzo dobre pytanie. Też sie nad tym zastanawialem. Nie
    > tylko ja.

    może po to żeby jakiś zachodni tępak i ćpun nie włożył brudnych
    naczyń do piekarnika i nie wytoczył procesu?

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 7. Data: 2016-07-02 22:22:24
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    PiteR napisał(a) :

    > może po to żeby jakiś zachodni tępak i ćpun nie włożył brudnych
    > naczyń do piekarnika i nie wytoczył procesu?

    Ojtam, nie bójmy się tego słowa: "amerykański". A nie jakiś
    poprawnie politycznie "zachodni" :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1

  • 8. Data: 2016-07-03 01:09:24
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 2 Jul 2016 21:13:40 +0200, sundayman
    <s...@p...onet.pl> wrote:
    > fascynują się resztki jedzenia i inne dziwne substancje płynące po
    szkle ?

    Przecież resztki opadną na denny filtr od razu, z tryskacza leci woda
    zza fiktra.W zmywarce się nie bełta całą, zawartością jak w pralce.

    --
    Marek

  • 9. Data: 2016-07-03 14:17:55
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Zbynek Ltd. pisze tak:

    > Ojtam, nie bójmy się tego słowa: "amerykański". A nie jakiś
    > poprawnie politycznie "zachodni" :-)

    i za to kocham grupy ;)

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 10. Data: 2016-07-03 14:21:29
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-07-02 21:05, c...@g...com wrote:
    > ostatnio nawet lodówki domowe miewają.

    Ej? Czy to oznacza że poradzili sobie z filtrowaniem promieniowania
    podczerwonego *do* środka? Czy też może jest to nieistotny wkład w
    podgrzewanie sałatek?