  • 1. Data: 2016-07-02 12:40:15
    Temat: konwerter sygnałów 5V na 3V3
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    http://zsyp.eu/smieci/konw5vto3v3.PNG
    czy to jest poprawny układ? ile można z niego częstotliwości wycisnąć?
    może Ktoś ma inny lepszy patent? jeśli chcę w drugą stronę to wystarczy
    odwrócić tranzystor?

  • 2. Data: 2016-07-02 18:43:09
    Temat: Re: konwerter sygnałów 5V na 3V3
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    http://zsyp.eu/smieci/konw5vto3v3-2.PNG
    konwersja w drugą stronę wcale nie jest prosta, bo jeśli inne urządzenie
    wymusi na wyjściu stan niski, to tranzystor zacznie przewodzić
    inwersyjnie - czyli jakaś kaszana...

    Ktoś spoza układu pomoże?

  • 3. Data: 2016-07-02 18:53:20
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    brakuje rezystora w bazie? to jasne

    ale jak sobie poradzić z tym drugim przypadkiem?

  • 4. Data: 2016-07-02 20:55:47
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 2 lipca 2016 18:53:31 UTC+2 użytkownik platformowe głupki napisał:
    > brakuje rezystora w bazie? to jasne
    >
    > ale jak sobie poradzić z tym drugim przypadkiem?

    z 5V na 3.3 bez problemu zrobisz opornikiem.
    W druga strone ma szanse dzialac bez niczego. bo 3.3 miesci sie w zakresie High TTL.

    Ale jak ktos chce to są penwie jakieś układy do tego...

  • 5. Data: 2016-07-03 00:44:12
    Od: Bartolomeo <n...@n...com>

    > http://zsyp.eu/smieci/konw5vto3v3.PNG
    > czy to jest poprawny układ? ile można z niego częstotliwości wycisnąć?
    > może Ktoś ma inny lepszy patent? jeśli chcę w drugą stronę to wystarczy
    > odwrócić tranzystor?

    Ponieważ przywracasz mi wiarę w troli masz tu rozwiązanie działające
    dwukierunkowo. Jaka prędkość pytasz? Zajebista!
    http://www.hobbytronics.co.uk/mosfet-voltage-level-c
    onverter

    Aha, zapomniałbym - jebać euro!

  • 6. Data: 2016-07-03 11:11:39
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    > dwukierunkowo. Jaka prędkość pytasz? Zajebista!

    czyli ile? działa to w ogóle? Ktoś testował, nie chcę wywalić kasę na
    płytkę jak to nie działa...

    > http://www.hobbytronics.co.uk/mosfet-voltage-level-c
    onverter

    > Aha, zapomniałbym - jebać euro!

    teraz gdy PiS dołączył do koalicji po/eu nie mam pomysłu na adekwatny
    nick, jakoś europejskie głupki nie bardzo pasuje...

  • 7. Data: 2016-07-03 11:27:53
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > teraz gdy PiS dołączył do koalicji po/eu nie mam pomysłu na adekwatny
    > nick, jakoś europejskie głupki nie bardzo pasuje...
    KaExit :-)

    Robert

  • 8. Data: 2016-07-03 11:28:40
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    W dniu 2016-07-03 o 00:44, Bartolomeo pisze:

    > Ponieważ przywracasz mi wiarę w troli masz tu rozwiązanie działające
    > dwukierunkowo. Jaka prędkość pytasz? Zajebista!
    > http://www.hobbytronics.co.uk/mosfet-voltage-level-c
    onverter

    dz

  • 9. Data: 2016-07-03 11:32:12
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    nie bardzo rozumiem to zdanie:
    to approx 0.7V, this is also low enough to turn the MOSFET on, further
    pulling the low side down.

  • 10. Data: 2016-07-03 11:46:05
    Temat: [OT] konwerter sygnałów 5V na 3V3
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    tak przy okazji, to czy produkują w ogóle mosfety bez tej jeb... diody?