  • 1. Data: 2009-11-12 09:37:33
    Temat: Garaz Warszawa Ursynow
    Od: luzur <l...@o...pl>

    Witam

    Wynajmuje samodzielny garaz na Ursynowie.
    Place za niego 350 zl miesiecznie,
    "wspolnik" zrezygnowal i albo znajde kogos do spoly,
    albo bede musial zrezygnowac.

    Garaz ma 18m/kw, jest prad, bardzo bezpiecznie (strzezone osiedle),
    mozna przezimowac spokojnie 4 motocykle, mozna cos przy nich
    pogrzebac.

    Decyzje mam podjac do konca tego miesiaca.
    Garaz znajduje sie na strzezonym osiedlu pomiedzy ul. KEN i Pulawska
    na wysokosci wyscigow.

    kontakt do mnie luzur(malpa)op.pl

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-11-12 19:00:34
    Temat: Re: Garaz Warszawa Ursynow
    Od: Kurczak <m...@g...com>

    Jakby było nas jeszcze 2 osoby czyli te 350zł na 4 podzielić to ja w
    to wchodzę :)
    Obecnie trzymam tu http://www.bosmotorcycles.pl/ ale wolałbym na
    ursynowie i razem zawsze raźniej.
    Jakby co to daj znać gg:1850312 lub
    marek.skrzecz(małpa)gmail.com

    Kurczak
    W-wa Ursynów
    GS 500F 2006

  • 3. Data: 2009-11-12 19:45:26
    Od: "Alex D. B." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kurczak" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    s.googlegroups.com...
    >Jakby było nas jeszcze 2 osoby czyli te 350zł na 4 podzielić to ja w
    >to wchodzę :)
    >Obecnie trzymam tu http://www.bosmotorcycles.pl/ ale wolałbym na
    >ursynowie i razem zawsze raźniej.

    zasadniczo moge przygarnac co najmniej 2 maszyny - mam podwojne miejsce
    parkingowe, na drugim stoii samotnie moj intruder. poziom -2, garaz na
    pilota, ochrona, od poczatku (2 lata) bez incydentow. powiedzmy 100
    pln/miesiac/maszyna. ursynow, alternatywy ;-)
    wjazd i wyjazd trzeba bedzie sie umawiac tel. ze mna. opcja "przykucia
    lancuchem" jak najbardziej mozliwa.
    ags maupa post peel ;-)

    Alex.

  • 4. Data: 2009-11-16 07:47:09
    Od: luzur <l...@o...pl>

    On 12 Lis, 20:00, Kurczak <m...@g...com> wrote:
    > Jakby było nas jeszcze 2 osoby czyli te 350zł na 4 podzielić to ja w
> [...]

    4 moto było by idealnie,
    bo cena się robi 87,50 i mozna miedzy nimi sie swobodnie
    przemieszczac :)

    Pozdro.

  • 5. Data: 2009-11-19 18:37:43
    Od: luzur <l...@o...pl>

    > 4 moto było by idealnie,
    > bo cena się robi 87,50 i mozna miedzy nimi sie swobodnie
    > przemieszczac :)
    >
    > Pozdro.

    Mam już dwóch chętnych :)
    Potrzebny jeszcze jeden...