  • 1. Data: 2009-11-12 17:34:27
    Temat: [KUPIĘ] wr 450 f 2003-2005 (plus pytanko)
    Od: "greg" <g...@f...com>

    Witam

    Kupię jak w temacie.

    Jakby ktoś coś miał albo wiedział to prosze o info.

    Najlepiej Wawa i okolice, ale niekoniecznie.
    Najlepiej pierwszy właściciel i niejeżdżony w deszczu, ale niekoniecznie :-)
    Koniecznie zarejestrowany.

    Oprócz tego pytanie, czy ktoś zna/wie cos na temat tego
    http://www.allegro.pl/item814124003_yamaha_wr_450_f_
    zarejestrowana_okazja.html

    gdyby trzeba było pisac na priv to gk na serwerze gazeta kropka peel, ale na
    liście sie teraz jakby niewiele dzieje, więc...

    dzieki i pozdrawiam

    greg

  • 2. Data: 2009-11-14 20:48:56
    Temat: Re: [KUPIĘ] wr 450 f 2003-2005 (plus pytanko)
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-11-12 18:34:27 +0100, "greg" <g...@f...com> said:

    > Kupię jak w temacie.
    >
    > Jakby ktoś coś miał albo wiedział to prosze o info.

    Tak trochę na boku - pierwsze roczniki WRki 450 miały zjebane wyważenie
    i mimo całkiem rozsądnej wagi na papierze, odczuwalnie wydają się
    ciężkie. Nawet dla normalnego amatora - miałem okazję karnąć się bodaj
    03 i w porównaniu do np. EXC jest to faktycznie cieżka locha. Od bodaj
    05 to poprawili, więc IMHO jeśli budżetu styknie, warto patrzeć na
    nowsze roczniki.

    de Fresz

  • 3. Data: 2009-11-16 16:33:12
    Od: "greg" <g...@f...com>

    "de Fresz" <d...@N...pl> wrote in message

> [...]
    > porównaniu do np. EXC jest to faktycznie cieżka locha. Od bodaj 05 to
    > poprawili, więc IMHO jeśli budżetu styknie, warto patrzeć na nowsze

    Ważna informacja, dziękuję.

    greg