  • 1. Data: 2012-03-09 13:03:38
    Temat: Gdzie AC
    Od: "Mark Twain" <2...@1...eu>

    Chciałbym zmienić ubezpieczyciela samochodu i pytanko do grupowiczów, gdzie
    polecacie ubezpieczyć auto OC+AC.

    SX4 1.6/produkcja III-2011/blokada skrzyni/bez uszkodzeń

    60% zniżek/wiek 40 lat .

    --

    Mark

  • 2. Data: 2012-03-09 13:21:51
    Temat: Re: Gdzie AC
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Mark Twain nabazgrał(a):

    > Chciałbym zmienić ubezpieczyciela samochodu i pytanko do grupowiczów,
    > gdzie polecacie ubezpieczyć auto OC+AC.
    > SX4 1.6/produkcja III-2011/blokada skrzyni/bez uszkodzeń
    > 60% zniżek/wiek 40 lat .

    Może MBank ... od 5 lat mam i na razie all ok ...

  • 3. Data: 2012-03-09 14:48:39
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    Użytkownik "Chris" <s...@s...net> napisał w wiadomości
    > Mark Twain nabazgrał(a):

    > Może MBank ... od 5 lat mam i na razie all ok ...

    All ok czyli co? Korzystałeś z ubezpieczenia czy tylko płacisz?

  • 4. Data: 2012-03-09 15:02:27
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Agent nabazgrał(a):

    > Użytkownik "Chris" <s...@s...net> napisał w wiadomości
    > All ok czyli co? Korzystałeś z ubezpieczenia czy tylko płacisz?

    Pytający nie pytał czy ktoś kożystał tylko co poleca .... nie nie
    kożystałem ale ceny mają konkurencyjne do tego sam mogę ustawić wiele opcji
    przy zawieraniu ubezpieczenia.

  • 5. Data: 2012-03-09 19:27:30
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Mark Twain" <2...@1...eu> napisał w wiadomości
    > Chciałbym zmienić ubezpieczyciela samochodu i pytanko do grupowiczów,
    > gdzie polecacie ubezpieczyć auto OC+AC.
    >
    > SX4 1.6/produkcja III-2011/blokada skrzyni/bez uszkodzeń
    >
    > 60% zniżek/wiek 40 lat .

    Zależy co chcesz osiągnąć: tanio albo dobrze. :)
    Od kilku lat ubezpieczam samochód w prawie pełnej opcji OC+AC+Assistace i
    jedną z tańszych i najlepszą ofertę ma PZU. Różnice +/- w granicach
    kilkunastu złotych w porównaniu z innymi firmami.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 6. Data: 2012-03-09 21:54:28
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 9 Mar 2012 15:02:27 +0100, "Chris" <s...@s...net> wrote:

    >Pytający nie pytał czy ktoś kożystał tylko co poleca .... nie nie
    >kożystałem ale ceny mają konkurencyjne do tego sam mogę ustawić wiele opcji
    >przy zawieraniu ubezpieczenia.

    U mnie bardziej konkurencyjny cenowo jest Liberty Direct, jeśli chodzi
    o osobówkę. Na ciężarówkę od lat najtaniej mam w Alianz (nie direct).

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02

  • 7. Data: 2012-03-10 09:02:15
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Chciałbym zmienić ubezpieczyciela samochodu i pytanko do grupowiczów,
    > gdzie polecacie ubezpieczyć auto OC+AC.
    > SX4 1.6/produkcja III-2011/blokada skrzyni/bez uszkodzeń
    > 60% zniżek/wiek 40 lat .

    Przerabiam to samo kilka razy w roku i przez ostatnie 7 lat raz miałem
    polisę w Linku. pozostałe to PZU i Generali. Wiele zależy od agenta ale
    zawsze wyliczając polisę ubezpieczyciele typu mBank czy Liberty mają taniej.
    Tylko że w ich taryfikatorach wartość samochodu jest zawsze o wiele niższa
    niż nawet w eurotax :)
    Po zmianie wartości w AC na chociażby zbliżoną do tabel innych ubezpieczalni
    składki robiąsię podobne lub nawet wyższe.
    Przejdź się do 2-3 multiagentów i koniecznie zobacz Hestię ale tylko u
    przedstawiciela a nie agenta. Oni mają inne możliwości.
    Kiedyś facio z Hestii mnie "zastrzelił" zakładając się że zrobi taniej niż w
    Linku. Podałem mu kwotę z Linka i na drugi dzień zadzwonił z polisą o 1 zł
    tańszą :)
    pzdr
    GL

  • 8. Data: 2012-03-10 11:00:39
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    > All ok czyli co? Korzystałeś z ubezpieczenia czy tylko płacisz?

    Ja korzystałem i płacę. Co do płacenia - można w miesięcznych ratach. Co
    do korzystania - szkodę likwidował gość z Hestii - obyło się bez problemów.

    Darek