  • 1. Data: 2012-03-09 14:53:02
    Temat: Subaru Justy - ktos mial?
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Czy ktos mial stycznosc z Subaru Justy, zwlaszcza tymi starszymi?
    Czy to prawda, ze ruda wcina je w takim tempie, ze az slychac chrupanie?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 2. Data: 2012-03-09 18:31:59
    Temat: Re: Subaru Justy - ktos mial?
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-03-09 14:53, Maciek pisze:

    > Czy ktos mial stycznosc z Subaru Justy, zwlaszcza tymi starszymi?
    > Czy to prawda, ze ruda wcina je w takim tempie, ze az slychac chrupanie?

    Ja mialem, ale wtedy jak bylo nowe z salonu. Wrazenia z napedu 4x4
    "Subaru AllRad" bezcenne :) Co do rudej to sie nie wypowiem.
    Ogólnie bardzo fajne autko.

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 3. Data: 2012-03-09 19:33:08
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > Czy ktos mial stycznosc z Subaru Justy, zwlaszcza tymi starszymi?
    > Czy to prawda, ze ruda wcina je w takim tempie, ze az slychac chrupanie?

    Ja mogę się wypowiedzieć o generacji 1 - auto było z rocznika 1990/1991, a w
    1996/1997 było zżarte gorzej niż Polonez równolatek.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 4. Data: 2012-03-09 22:57:21
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 9 Mar 2012 14:53:02 +0100, Maciek napisał(a):

    > Czy ktos mial stycznosc z Subaru Justy, zwlaszcza tymi starszymi?
    > Czy to prawda, ze ruda wcina je w takim tempie, ze az slychac chrupanie?

    Mam Swifta rocznik 95 (czyli w zasadzie Justy) - rdza bardzo lubi :(
    Niemniej nie jest tragicznie jeszcze.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 5. Data: 2012-03-10 01:03:42
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czy ktos mial stycznosc z Subaru Justy, zwlaszcza tymi starszymi?
    > Czy to prawda, ze ruda wcina je w takim tempie, ze az slychac chrupanie?

    Justy 84, czy 85.
    Nie jest zle, dziury w podlodze jakies sa, na blotnikach tez, moze byc nawet
    gdzies z przodu przy mocowaniu silnika ale ogolie nie jest tak zle.
    Duzo zalezy od tego gdzie to bylo jezdzone. W miastach sypia sola a ta sie
    lubi z ruda.
    Na wioskach nie sypia to i zmimy lepiej znosza.

    Tmek

  • 6. Data: 2012-03-10 10:04:30
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 9 Mar, 14:53, Maciek <d...@p...onet.pl> wrote:
    > Czy ktos mial stycznosc z Subaru Justy, zwlaszcza tymi starszymi?
    > Czy to prawda, ze ruda wcina je w takim tempie, ze az slychac chrupanie?

> [...]

    zapytaj tu
    http://forum-subaru.pl/bb3/index.php

  • 7. Data: 2012-03-11 01:34:45
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-03-09 18:31, v...@i...pl pisze:

    > Ja mialem,

    Mialem stycznosc w sensie... Wujek z niemiec mial, jezdzil od nowki
    chyba przez 10 lat. Bezawaryjnie.

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 8. Data: 2012-03-13 09:19:35
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 10 Mar 2012 01:03:42 +0100, Tmek napisał(a):

> [...]
    > lubi z ruda.
    > Na wioskach nie sypia to i zmimy lepiej znosza.

    Dziury przy mocowaniu silnika to juz jest zle, obawiam sie...

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio