  • 1. Data: 2021-09-30 18:34:10
    Temat: Gdzie jest prund? Pisiory jontrzom
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    https://spidersweb.pl/autoblog/podroz-samochodem-ele
    ktrycznym/?fbclid=IwAR1Regnm6--qjckKdBE90tohyApJQ207
    An1nD_nH8vl2OUwk7qcgNYua14s

    Aby jechać elektrycznie potrzebujesz załoganta i Centrum dowodzenia
    Ładowarka. Wazelina.

  • 2. Data: 2021-09-30 19:46:45
    Temat: Re: Gdzie jest prund? Pisiory jontrzom
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 30-09-2021 o 18:34, Smok Eustachy pisze:
    > https://spidersweb.pl/autoblog/podroz-samochodem-ele
    ktrycznym/?fbclid=IwAR1Regnm6--qjckKdBE90tohyApJQ207
    An1nD_nH8vl2OUwk7qcgNYua14s

    Tendencyjnie wygenerowane bzdury.
    Nawet z mapy w artykule widać kupę ładowarek w Rzeszowie, więc dobór
    trasy był specjalnie wykonany tak, żeby wyszła źle (i żeby z nich nie
    skorzystać, bo to poddałoby w wątpliwość tezę artykułu) .....

  • 3. Data: 2021-10-01 04:00:31
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-09-30 o 19:46, Cavallino pisze:

> [...]
    > trasy był specjalnie wykonany tak, żeby wyszła źle (i żeby z nich nie
    > skorzystać, bo to poddałoby w wątpliwość tezę artykułu) .....

    Piszesz na temat artykułu którego nie czytałeś?
    "Podróżowaliśmy wyposażeni w kartę Audi Charging Service i swoją podróż
    oparliśmy o sieć ładowarek GreenWay."
    "Konsultant nie dysponował listą sieci, które obsłuży ta karta, mógł
    tylko wyszukać mi na mapie współpracujące stacje ładowania w miejscu,
    które wskażę lub na mojej trasie. To samo mogłem zrobić posługując się
    mapą od Audi na telefonie lub wyszukać w systemie multimedialnym.
    Pewności, czy samochód pokazuje tylko stacje współpracujące z kartą i
    czy jest to wskazanie identyczne ze stroną Audi nie nabrałem i
    konsultant na infolinii też tego nie wiedział."
    A może jesteś idiotą?

    No i piękne podsumowanie na koniec:
    "To były dwa dni w podróży. Wydłużone o blisko sześć godzin, czyli czas
    wystarczający, by taką samą trasę odbyć jeszcze raz samochodem
    spalinowym. Jechaliśmy bardzo przyzwoitym elektrycznym samochodem z
    zadowalającym zużyciem energii, wyposażeni w kartę do ładowania,
    konsultanta, nawigację wspierającą planowanie ładowania i efekt wciąż
    był daleko od tego czego doświadczałem do tej pory jeżdżąc spalinowym
    samochodem."