  • 11. Data: 2018-07-31 02:25:28
    Temat: Re: Gdzie kupić akumulatorek ZH350735 / ahb390836
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-06-28 o 22:41, Marek S pisze:
    > W słuchawce Jabra padł mi takowy. W dodatku miał pojemność 85mAh. W PL
    > nie znalazłem żadnego, na Ebay itp. są wyłącznie mniejsze 60-70mAh ale w
    > kosmicznych cenach. Ok, jeśli trzeba zapłacić tyle, to nic nie poradzę.
    > Czy da się go dostać gdzieś bliżej niż miesiąc drogi do PL?

    Nie ma sensu. Wymiana akumulatora nie zadziała magicznie na pozostałą
    resztę. Miałem Jabra 7 lat temu. Padła od potu na mikrofonie a później
    się złamała na "nauszniku". Wymieniłem, stosując pojemnosciowy z
    jakiegoś telefonu /złomu i skleiłem. Nastepnie Wybrałem 5 lat temu
    Plantronics Voyager. Działa do dzisiaj (najlepsza) ale akumulator powoli
    robi psikusy. W OBU słuchawkach doszło do integracji z potem i zaczęła
    obumierać elastyczność połaczeń "gumowych" w sensie wkładki wymienne lub
    pałąk, który pękał i kleiłem. Mam dość specyficzny pot, powodujący
    reakcję z plastikiem np: (kierownica/słońce/parszenie) Nic nie smierdzi
    ale się rozkłada/dezintegruje. Własnie zmierzam do zakupu nowej Jabra z
    obsługą w j.polskim (Plantronics z uwagi że jest kanadyjski, nie
    obsługuje polskiego) 300 parę zlotych daje mi gwarancję na 2 lata, no i
    moze poprawili jakość, że spływający pot nie powoduje
    zalepiania/uszkodzenia mikrofonów. Już się przyzwyczaiłem do opcji, że
    słuchawkę wymienia się średnio co 3 lata, tym bardziej że technologia
    postępuje (nie piszę o BT/wersja/energia) ale raczej o dodatkowych
    rozwiązaniach, typu: odczyt z książki czy wybieranie głosowe z
    kontaktów+multimedia czy dalej multipoint itp.

    --
    LordBluzg(R)

  • 12. Data: 2018-07-31 19:17:29
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-07-31 o 02:25, LordBluzg(R) pisze:

    > Nie ma sensu. Wymiana akumulatora nie zadziała magicznie na pozostałą
    > resztę.

    Cała reszta jest bardzo ok. Nie ma się do czego przyczepić. Sęk w tym,
    że trudno kupić słuchawki pasujące do ucha (z mnóstwem nakładek o
    różnych fizjologicznych kształtach), które będą odporne na zalewanie
    potem. Dlatego chciałbym reaktywować obecnie posiadane.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 13. Data: 2018-08-01 01:30:36
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-07-31 o 19:17, Marek S pisze:

> [...]
    > różnych fizjologicznych kształtach), które będą odporne na zalewanie
    > potem. Dlatego chciałbym reaktywować obecnie posiadane.

    Ja próbowałem/szukałem akumulatorka do Plantronics
    Voyager(http://www.batteryupgrade.pl/shopBrowser.php
    ?assortmentProductId=42177148&shopGroupId=80922158&t
    racker=adwords_pl_GP-pla_Headphones&gdataKwd=&gdataT
    ype=pla&gclid=CjwKCAjwkYDbBRB6EiwAR0T_-mYtX3boMwqa0U
    uNaetV4tRwRj-nhFlj7t6G0CsHduehhRVRTohezBoC5R8QAvD_Bw
    E#/assortmentProductId/42177148/shopGroupId/80922158
    )...
    ok mozna taniej ale bezgwarancyjnie/realnie. Cena z dostawą
    (najtaniej/realnie) wyniosła ok 100zł przy cenie nowej (takiej samej
    słuchawki) ok 300zł.

    https://www.plantro.pl/pl/p/Plantronics-Voyager-Lege
    nd-sluchawka-Bluetooth%2C-mikrofon-z-redukcja-szumow
    %2C-komendy-glosowe%2C-multipoint/456

    Generalnie może bym się nawet połasił na taniość 1/3 ceny nowej
    ale...krok ewolucji był lepszy i zdecydowałem się na nową Jabra gdzie
    rozwiązano wiele problemów, które mnie wkurzały:
    https://www.jabra.pl/bluetooth-headsets/jabra-stealt
    h + dodatkowe
    aplikacje pozwalające na lepszą kontrolę.
    - pokazuję przykładowe linki.
    Generalnie jestem konserwatystą ale jestem też otwarty na lepsze,
    ciekawsze rozwiązania. Mozliwość pełnego sterowania głosem przy dobrej
    słyszalności, zasięgiem, czasem rozmowy, nie tylko mojej ale przede
    wszystkim rozmówcy (staram się zawsze, żeby rozmówca miał dobry komfort
    rozmowy), gdzie DSP w mojej słuchawce jest dopracowany i wycina hałas
    dając rozmówcy czyste brzmienie jest dla mnie priorytetem. Już dawno
    odpusciłem sobie presiż czy inne snobizmy :)
    Pomijam również demontaż starej słuchawki, gdzie dochodzi często do
    złamań rozwarstwień i trzeba kleić "kropelką". 300zł z gwarancją daje mi
    inne odczucie nowości :) Dokupić zestawy wymienne (wkładki) też nie jest
    problemem, jesli się zużyją. Obudowy kompletnej już nie dokupisz.

    --
    LordBluzg(R)

  • 14. Data: 2018-08-03 20:01:22
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-08-01 o 01:30, LordBluzg(R) pisze:

    > ok mozna taniej ale bezgwarancyjnie/realnie. Cena z dostawą
    > (najtaniej/realnie) wyniosła ok 100zł przy cenie nowej (takiej samej
    > słuchawki) ok 300zł.

    Wtedy to ma sens. A jeśli słuchawka kosztuje 800zł, to już trochę gorzej.

    > https://www.plantro.pl/pl/p/Plantronics-Voyager-Lege
    nd-sluchawka-Bluetooth%2C-mikrofon-z-redukcja-szumow
    %2C-komendy-glosowe%2C-multipoint/456

    Tyle tylko, że to jest mono.

    > problemem, jesli się zużyją. Obudowy kompletnej już nie dokupisz.

    Jabrę sportową bardzo trudno jest zużyć o ile nie będziesz na niej
    siadał lub deptał. Żadna tego nie wytrzyma.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek