  • 1. Data: 2018-06-26 15:19:17
    Temat: Montaż u chińczyka
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Parę razy ostatnio pojawiły się tu informacje o tym, że płytki zamawiane
    u chińczyka są dobre, tanie i szybko.

    Czy ktoś ma jakieś doświadczenie z zamawianiem u chińczyka zmontowanych
    płytek?
    Jeśli tak, to czy może polecić tę, czy inną firmę?
    P.G.

  • 2. Data: 2018-06-27 00:37:35
    Temat: Re: Montaż u chińczyka
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 26 czerwca 2018 15:19:21 UTC+2 użytkownik Piotr Gałka napisał:
> [...]
    > płytek?
    > Jeśli tak, to czy może polecić tę, czy inną firmę?

    pcbcart

  • 3. Data: 2018-06-27 11:26:06
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2018-06-27 o 00:37, s...@g...com pisze:

    > pcbcart

    Niezwykle wyczerpująca odpowiedź :)
    Zamawiasz, zamawiałeś?
    Wybrałeś tę na podstawie jakichś informacji, czy po prostu strzał i się
    okazał udany?
    P.G.

  • 4. Data: 2018-06-27 11:38:14
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Piotr Gałka wrote:

    > Wybrałeś tę na podstawie jakichś informacji, czy po prostu strzał i się
    > okazał udany?

    Ja nie zamawiałem, ale rozważam, bo montaż pięciuset jednakowych
    kondensatorów * kilkadziesiąt egzemplarzy wydaje mi się doświadczeniem
    traumatycznym. Tylko się boję, że sobie Chińczyk zoptymalizuje koszty
    zakupu, bo części muszą być z najwyższej półki, a wykazać użycie
    podróbki nie będzie łatwo. Co do meritum: każda płytkarnia, z której
    usług korzystałem, miała taka opcję.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 5. Data: 2018-06-27 13:38:48
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 27 czerwca 2018 11:26:08 UTC+2 użytkownik Piotr Gałka napisał:

    > Niezwykle wyczerpująca odpowiedź :)

    Wypracowania oczekujesz? Jak bym nie miał tego sprawdzonego, to zaproponowałbym
    googla.

  • 6. Data: 2018-06-27 13:41:37
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 27 czerwca 2018 11:38:19 UTC+2 użytkownik Piotr Wyderski napisał:

    > Tylko się boję, że sobie Chińczyk zoptymalizuje koszty
    > zakupu, bo części muszą być z najwyższej półki, a wykazać użycie
    > podróbki nie będzie łatwo.

    Co to jest podróbka?

  • 7. Data: 2018-06-27 13:46:31
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    s...@g...com wrote:

    > Co to jest podróbka?

    Kondensator "prawie jak Kemet", oryginalna kostka LTC wyciągnięta
    z kubła z napisem "działa, ale nie trzyma parametrów", czasami
    ordynarnie przebrandowany MOSFET z mniejsza strukturą. No chyba,
    że sam im to wyślesz, ale nie ma sensu sprowadzać części z Chin,
    by ja potem znów do tych Chin wysłać. Niech montownia kupi
    i doliczy do faktury.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 8. Data: 2018-06-27 13:53:26
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 27 Jun 2018 04:41:37 -0700 (PDT), s...@g...com wrote:
    > Co to jest podróbka?

    Np. to, z lewej oryginał z prawej podróbka:

    https://marcan.st/transf/ftdi_real_fake_800.jpg

    --
    Marek

  • 9. Data: 2018-07-02 15:01:04
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    W dniu 27.06.2018 o 13:38, s...@g...com pisze:

    > Wypracowania oczekujesz? Jak bym nie miał tego sprawdzonego, to zaproponowałbym
    googla.

    Płytki wykonuje, ale montaż drogo liczą, szczególnie jak ręczna robota.