  • 1. Data: 2018-06-28 22:41:26
    Temat: Gdzie kupić akumulatorek ZH350735 / ahb390836
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W słuchawce Jabra padł mi takowy. W dodatku miał pojemność 85mAh. W PL
    nie znalazłem żadnego, na Ebay itp. są wyłącznie mniejsze 60-70mAh ale w
    kosmicznych cenach. Ok, jeśli trzeba zapłacić tyle, to nic nie poradzę.
    Czy da się go dostać gdzieś bliżej niż miesiąc drogi do PL?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2018-06-28 23:31:50
    Temat: Re: Gdzie kupić akumulatorek ZH350735 / ahb390836
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2018-06-28 o 22:41, Marek S pisze:
    > W słuchawce Jabra padł mi takowy.na Ebay itp. są wyłącznie mniejsze
    > 60-70mAh ale w kosmicznych cenach.Ok, jeśli trzeba zapłacić tyle, to
    > nic nie poradzę.

    A może rozważ kupienie nowej, całej słuchawki? Chińską tandetę da się
    strawić, bo gdy padnie, to kupisz nówkę znów za grosze. :)
    No ale jeśli *musi* być Jabra, to pewnie chińszczyzny nie trawisz. Acz
    przecież jakość dźwięku tak bardzo nie odbiega od tych z wyższych półek.

  • 3. Data: 2018-06-29 17:42:11
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-06-28 o 23:31, JaNus pisze:

    > A może rozważ kupienie nowej, całej słuchawki? Chińską tandetę da się
    > strawić, bo gdy padnie, to kupisz nówkę znów za grosze.  :)

    Może i ... racja, choć nie tylko o jakość chodzi. Gdy 3 lata temu
    kupowałem Jabrę, to nie było żadnego wyboru słuchawek bezprzewodowych a
    obecnie widzę, że jest ich trochę. Być może uda mi się dopasować coś.
    Kłopot w tym, że tanie słuchawki (jak googluję) zwykle nie są
    przeznaczone do sportu gdy pot się leje. Łatwo wypadają z ucha w takich
    okolicznościach. Jabra ma tą przewagę, że posiada w zestawie mnóstwo
    nienasiąkających potem wkładek do ucha i dzięki temu daje się dopasować
    do anatomii każdego użytkownika (chyba).

    > No ale jeśli *musi* być Jabra, to pewnie chińszczyzny nie trawisz. Acz
    > przecież jakość dźwięku tak bardzo nie odbiega od tych z wyższych półek.

    Jabra sport to 750...1100zł :-( W słuchawkach dousznych ciężko jest
    spieprzyć jakość brzmienia więc pewnie byle chińszczyzna sprawdzi się.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 4. Data: 2018-06-29 18:36:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek S" napisał w wiadomości grup

    >Może i ... racja, choć nie tylko o jakość chodzi. Gdy 3 lata temu
    >kupowałem Jabrę, to nie było żadnego wyboru słuchawek bezprzewodowych

    Jak nie bylo ?

> [...]
    >mnóstwo nienasiąkających potem wkładek do ucha i dzięki temu daje się
    >dopasować do anatomii każdego użytkownika (chyba).

    No chyba, ze pod dakim wzgledem.

    Ale jest sporo "sportowych" sluchawek, i imo dawniej tez bylo.

    >Jabra sport to 750...1100zł :-( W słuchawkach dousznych ciężko jest
    >spieprzyć jakość brzmienia więc pewnie byle chińszczyzna sprawdzi
    >się.

    http://allegro.pl/sluchawki-sportowe-bluetooth-do-bi
    egania-mikrofon-i7413253059.html

    Na brzmienie bym nie liczyl - ale czy sport to sala koncertowa ?

    J.

  • 5. Data: 2018-06-29 19:05:21
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-06-29 o 18:36, J.F. pisze:

    > Jak nie bylo ?

    Pustynia. Jabra to był jedyny model wtedy. Być może była jakaś zabawka
    ale odpuściłem. Detali nie pamiętam już.

    > No chyba, ze pod dakim wzgledem.
    >
    > Ale jest sporo "sportowych" sluchawek, i imo dawniej tez bylo.

    Gdyby były, to Jabrą nie zainteresowałbym się z uwagi na jej cenę i
    fatalną jakość mikrofonu (rozmów telefonicznych bez redukcji tła).

    > http://allegro.pl/sluchawki-sportowe-bluetooth-do-bi
    egania-mikrofon-i7413253059.html

    > Na brzmienie bym nie liczyl - ale czy sport to sala koncertowa ?

    Dla mnie tak. Rzężenie mnie nie interesuje. Słuchawka ma wytłumić
    odgłosy łomotów pseudo muzycznych panujących w klubach sportowych a po
    drugie dostarczyć normalnej jakości dźwięku. Dźwięk jak z "tranzystora"
    z PRL jest w/g mnie gorszy niż siłowniany łomot.

    Dygresja - czasem używam słuchawek jako zwykłej zatyczki do uszu by
    jakoś wyrobić z łomotem panującym w klubach.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 6. Data: 2018-06-29 21:47:04
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2018-06-29 o 18:36, J.F. pisze:

    > http://allegro.pl/sluchawki-sportowe-bluetooth-do-bi
    egania-mikrofon-i7413253059.html

    Albo takie:
    35 zł
    http://allegro.pl/sluchawki-sportowe-bluetooth-biega
    nie-rower-i7077868594.html
    29 zł
    http://allegro.pl/sluchawki-douszne-bezprzewodowe-bl
    uetooth-mikrofon-i7382349077.html

    -- acz zwrócić warto uwagę na pewną wadę słuchawek bluetooth: niby brak
    kabelka jest zaletą, ale nie wtedy, gdy chcesz słuchać radia via telefon
    & słuchawki. Bo w przewodowych te druciki robią za antenę, bez której
    telefon radia nie odbierze! A z kolei poleganie na radiu wbudowanym w
    "nauszniki" ma sporą wadę: nie wiadomo, jakiej stacji słuchasz, ani "w
    jakim kierunku" je przestroić, coby znaleźć ulubioną rozgłośnię. Wielce
    to irytujące!

  • 7. Data: 2018-06-30 10:41:18
    Od: Piotr Dmochowski <i...@p...onet.pl>

> [...]
    > kosmicznych cenach. Ok, jeśli trzeba zapłacić tyle, to nic nie poradzę.
    > Czy da się go dostać gdzieś bliżej niż miesiąc drogi do PL?

    Taki?
    https://allegro.pl/akumulator-lp401030-80mah-li-poly
    mer-3-7v-i7423090038.html
    Ewentualnie Batimex, tam mają różne aku do słuchawek i kupę innego
    asortymentu, może coś podpasuje o podobnym rozmiarze.
    PS
    Łatwiej byłoby szukać jakbyś podał wymiary, bo na stronkach sprzedawców
    nie ma nic o wielkości.

    Piotrek

  • 8. Data: 2018-07-01 02:40:20
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-06-30 o 10:41, Piotr Dmochowski pisze:

    > Taki?
    > https://allegro.pl/akumulator-lp401030-80mah-li-poly
    mer-3-7v-i7423090038.html

    Niestety za szeroki :(

    > Ewentualnie Batimex, tam mają różne aku do słuchawek i kupę innego
    > asortymentu, może coś podpasuje o podobnym rozmiarze.

    Pisałem do nich - nie mają.

    > PS
    > Łatwiej byłoby szukać jakbyś podał wymiary, bo na stronkach sprzedawców
    > nie ma nic o wielkości.

    Kluczowa jest szerokość. Zmieszczę ok 9mm. Grubość i długość ma mniejsze
    znaczenie. Obecny ma grubość 3.8mm i długość 36mm ale zmieści się
    większy w obu wymiarach.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 9. Data: 2018-07-01 23:28:18
    Od: Jawi <g...@b...pl>

> [...]
    > kosmicznych cenach. Ok, jeśli trzeba zapłacić tyle, to nic nie poradzę.
    > Czy da się go dostać gdzieś bliżej niż miesiąc drogi do PL?

    W TME szukałeś? Tam możesz po wymiarach przeszukać.

  • 10. Data: 2018-07-30 15:07:34
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Słuchawka na rynek amerykański, czy na europejski też?
    Jeśli to drugie to przeszukałbym zamienniki np. Ansmann, Hama, Conrad Electronics,
    przy czym Energizer i Duracell to oczywistość.

    -----