    From: ń <ń@ń.ń>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Gdzie kupic kable rozruchowe i jakie?
    Date: Wed, 21 Feb 2018 07:54:02 +0100

    Polecicie jakieś kable rozruchowe, które:
    * mają sensowne końcówki, czyli nie z blaszki gnącej się paluszkiem i nie w rozmiarze
    do aku czołgu T-34?
    * mają dobrze zarobione końcówki (najlepiej na obydwie połówki);
    * są miedziane.
    Zwykła osobówka z dieselkiem, odpalanie okazyjne po mroźnej nocy na powietrzu, nie
    potrzebuję grubych (10 mm2 ?, 15 mm2 ?), lecz raczej dla wspomożenia słabego aku niż
    rozruchu zupełnie padłego (lub tak mi się mylnie wydaje).
    Czy warto wozić dość długie i jak długie(4,5 - 5 m)?
    Ewentualnie mogę zrobić sam, co prawda nie mam prasy do zaciskania końcówek - wtedy
    jakie końcówki polecicie (jednocześnie w miarę solidne i nie za wielkie, żeby łatwiej
    dojśc do klem czy masy przy rozruszniku)?
    Ceny w marketach 10- 50 zł, nie chciałbym wydawać więcej niż 80 - 100 zł.