  • 1. Data: 2011-01-24 10:23:59
    Temat: Gdzie prototyp PCB
    Od: audioguy <a...@g...pl>

    Witam

    Czy ktoś może mi polecić jakąś sprawdzoną firmę w PL, gdzie można szybko
    zrobić prototyp PCB 2-warstwowej, w sumie nic skomplikowanego, najmniejsze
    odstępy 8mil (rzadko), trochę frezowania...
    Chodzi mi o firmę, która potrafi przedstawić przejrzystą ofertę termin-cena
    i co najważnieszje się z tego wywiązuje.

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2011-01-24 10:32:33
    Temat: Re: Gdzie prototyp PCB
    Od: Rysio <o...@p...pl>

    W dniu 2011-01-24 11:23, audioguy pisze:
> [...]
    > Chodzi mi o firmę, która potrafi przedstawić przejrzystą ofertę termin-cena
    > i co najważnieszje się z tego wywiązuje.

    prototypy.pl robilem u nich setki plytek i sa naprwde ok jesli chodzi o
    jakosc i cene

  • 3. Data: 2011-01-24 11:07:42
    Od: Shaman <s...@o...com>

    Dnia 24-01-2011 o 11:32:33 Rysio <o...@p...pl> napisał(a):

    > prototypy.pl

    Nie pomyliłeś się?
    Wygląda na to, że ta domena jest na sprzedaż.
    Może masz jakieś dokładniejsze namiary?

    --
    PZDR
    Shaman

  • 4. Data: 2011-01-24 11:09:05
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    W dniu 2011-01-24 12:07, Shaman pisze:

    > Nie pomyliłeś się?
    > Wygląda na to, że ta domena jest na sprzedaż.
    > Może masz jakieś dokładniejsze namiary?

    Powinno być prototypy.com, ale ta firma nie spełnia wymagań minimalnych
    (8 milsów).

  • 5. Data: 2011-01-24 12:01:52
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Zbych,

    > Powinno być prototypy.com, ale ta firma nie spełnia wymagań minimalnych
    > (8 milsów).

    Mam spore wątpliwości, co do jakości - miałem przypadki pękania cienkich
    ścieżek tuż przy punktach lutowniczych. Miedź bardzo słabo trzyma się
    laminatu. Trzeba robić duże kropy i grube ścieżki.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 6. Data: 2011-01-24 12:39:36
    Od: "gri" <s...@a...er>

    Użytkownik "audioguy" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Chodzi mi o firmę, która potrafi przedstawić przejrzystą ofertę
    > termin-cena
    > i co najważnieszje się z tego wywiązuje.

    Szybko i dobrze i tanio?- razem nie zachodzi
    Ty masz duże wymagania (8mils) odpadają więc wszyscy ze stara technologia.
    Ja robię w http://www.kono.com.pl/

  • 7. Data: 2011-01-24 12:45:33
    Od: Kris_gor <k...@p...onet.pl>

    > Miedź bardzo słabo trzyma się
    > laminatu. Trzeba robić duże kropy i grube ścieżki.
    że o nieprzewodzących przelotkach nie wspomnę...

  • 8. Data: 2011-01-24 15:19:54
    Od: Adam Jurkiewicz <imie.nazwisko@p.......k.pl>

    > Chodzi mi o firmę, która potrafi przedstawić przejrzystą ofertę termin-cena
    > i co najważnieszje się z tego wywiązuje.

    http://www.eurocircuits.pl/

    Opcja PCB Proto

    --
    Adam Jurkiewicz
    www: http://www.protronik.pl/

  • 9. Data: 2011-01-24 21:26:15
    Od: Konop <k...@g...pl>

    W dniu 2011.01.24 12:09, Zbych pisze:

    > Powinno być prototypy.com, ale ta firma nie spełnia wymagań minimalnych
    > (8 milsów).

    Te wymagania minimalne mają takie umowne - sami mi napisali, dopuszczają
    mniej na padach scalaków. Robiłem u nich płytki pod TQFP100 i pod tym
    względem były OK. Pod innymi - też, choć różnie z powtarzalnością. W
    jednej "serii" łatwo zrywało się ścieżki, w innej trudno itp... . Dodam,
    że nie radzę schodzić poniżej 5 dni, bo wtedy oferują tylko cynowanie
    chemiczne, a to jest gówno!! Zwłaszcza, jeśli się nie polutuje tego od
    razu (a ja czasem tak robię - jeden prototyp na start, jak coś zadziała,
    montuję kolejne).

    Konop