  • 1. Data: 2011-01-23 20:29:37
    Temat: Zaprogramowanie Eprom
    Od: Dyfer <a...@p...onet.pl>

    Witam,

    Potrzebuję zaprogramować pamięć eprom typu 27C256 lub 27c512 potrzebuję
    tylko jedną sztukę i nie opłaca mi się kupować specjalnie programatora
    (albo robić samemu). Może komuś dysponującemu programatorem zalega taka
    pamięć i mógłby mi ją odsprzedać razem z zaprogramowaniem? Binarkę
    podesłałbym mailem.

    Pozdrawiam
    Dyfer

  • 2. Data: 2011-01-23 21:54:36
    Temat: Re: Zaprogramowanie Eprom
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc_DOT_pl>

    On Sun, 23 Jan 2011 21:29:37 +0100, Dyfer <a...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >(albo robić samemu). Może komuś dysponującemu programatorem zalega taka
    >pamięć i mógłby mi ją odsprzedać razem z zaprogramowaniem? Binarkę

    Mam w wykopaliskach takie pamięci. Ale czy dam radę toto
    zaprogramować? Przyślij binarkę. Tylko czy to ma sens?

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 3. Data: 2011-01-24 02:51:38
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Może komuś dysponującemu programatorem zalega taka
    > pamięć i mógłby mi ją odsprzedać razem z zaprogramowaniem?

    Jak bys napisal skad jestes, to pewnie ulatwiloby to sprawe.
    Zaprogramowac moge, moze nawet wydlubalbym taka kosc, ale na poczte to
    mi sie leciec nie chce. Jak bywasz w okolicach Piaseczna, albo na
    Ursynowie, to welcome.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 4. Data: 2011-01-24 08:43:27
    Od: Dyfer <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-24 03:51, Pawel "O'Pajak" pisze:

    > Jak bys napisal skad jestes, to pewnie ulatwiloby to sprawe.

    Mieszkam w Tczewie ;)

    Adam

  • 5. Data: 2011-01-24 14:42:45
    Od: "j.r." <j...@g...pl>

    Paweł Pawłowicz wrote:
    > On Sun, 23 Jan 2011 21:29:37 +0100, Dyfer <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    jeśli nadal potrzebujesz pomocy odezwij sie na:
    jacekkontakt[ten śmieszny znaczek]wp.pl
    --
    pzdr, j.r.