  • 1. Data: 2011-01-23 22:13:04
    Temat: gniazdo zasilajace EURO na panel
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Swego czasu się już chyba ten temat przewijał ale ZTCP nie było jakieś
    konkretnej odpowiedzi: gdzie można kupić gniazda zasilajace typu EURO
    (płaska wtyczka, II klasa izolacji) do montażu na obudowie? Chciałbym
    mieć możliwość sterowania tunerem ze wzmacniacza. Tuner nie posiada
    zdalnego sterowania ani trybu czuwania - po załączeniu włącznikiem na
    przednim panelu po prostu jest podawane napięcie sieciowe na
    transformator.
    --
    Pozdrawiam Bad Worm badworm[maupa]post{kopek}pl
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 2. Data: 2011-01-24 01:35:50
    Temat: Re: gniazdo zasilajace EURO na panel
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2011-01-23 23:13 badworm napisał(a):

    > Swego czasu się już chyba ten temat przewijał ale ZTCP nie było jakieś
    > konkretnej odpowiedzi: gdzie można kupić gniazda zasilajace typu EURO
    > (płaska wtyczka, II klasa izolacji) do montażu na obudowie?

    Nie chciało się poszukać?
    W TME widzę kilka typów:
    http://www.tme.eu/html/PL/gniazda-zasilajace-iec-eur
    o-na-panel-schurter/ramka_8312_PL_pelny.html
    http://www.tme.eu/html/PL/gniazda-zasilajace-iec-eur
    o-przykrecane-na-panel/ramka_3276_PL_pelny.html
    http://www.tme.eu/html/PL/gniazda-zasilajace-iec-eur
    o/ramka_3278_PL_pelny.html

    No chyba że całkiem nie o takie gniazdo chodziło a słowa kluczowe to "do
    montażu NA obudowie"? Czyli gniazdo z własną pełną obudową (coś a'la
    obudowy natynkowe)?

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 3. Data: 2011-01-24 15:35:52
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 24 Jan 2011 02:35:50 +0100, Adam Dybkowski napisał(a):

    > No chyba że całkiem nie o takie gniazdo chodziło a słowa kluczowe to "do
    > montażu NA obudowie"? Czyli gniazdo z własną pełną obudową (coś a'la
    > obudowy natynkowe)?

    Adamie, mi chodzi o gniazdo tego typu, jak jest na końcu tego
    przedłużacza:
    http://www.tme.eu/html/PL/przedluzacze-z-wtykiem-i-g
    niazdem/ramka_3581_PL_pelny.html
    >)
    To ma służyć jako wyjście zasilania 230V ze wzmacniacza do podłączenia
    tunera (i ewentualnie odtwarzacza CD).

  • 4. Data: 2011-01-24 20:55:09
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2011-01-24 16:35 badworm napisał(a):

> [...]
    niazdem/ramka_3581_PL_pelny.html
    > To ma służyć jako wyjście zasilania 230V ze wzmacniacza do podłączenia

    Takie coś?
    http://www.aphelektra.com/p/pl/1730/230+gniazdo+siec
    -+montazowe+plaskie.html

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 5. Data: 2011-01-26 17:49:14
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 24 Jan 2011 21:55:09 +0100, Adam Dybkowski napisał(a):

    > Takie coś?
    > http://www.aphelektra.com/p/pl/1730/230+gniazdo+siec
    -+montazowe+plaskie.html

    To by było to, dzięki bardzo :)