    From: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Gdzie przenieść numer stacjonarny
    Date: Sun, 23 Nov 2014 23:01:14 +0100

    Witam,

    chcę zrezygnować z telefonu stacjonarnego, ale nie z numeru.
    Najchętniej, przekierowałbym wszystkie połączenia na numer komórkowy
    (T-mobile). W tej sieci jest usługa która działa tak jak chcę (nazywa się
    "Numer stacjonarny"), niestety nie można do niej przenieść numeru z innej
    sieci.
    Jest też usługa "Telefon domowy" jednak jest opakowana w pakiet minut, przez
    co nie jest dla mnie atrakcyjna cenowo.

    Drugi pomysł, to przeniesienie numeru do jakiegoś wirtualnego operatora i
    ustawienie przekierowań na stałe na numer gsm. Jeżeli zdecydowałbym się na
    takie rowiązanie, to chciałbym wiedzieć z jakiego numeru przychodzi
    połączenia (wyświetlony mój numer stacjonarny to za mało). Chciałbym również
    skorzystać z jakiegoś sprawdzonego operatora, mam już dość firm typu
    "krzak".

    Czy istnieje rozwiązanie, które spełniłoby powyższe założenia? Macie jakieś
    pomysły?

    Wiwo