  • 1. Data: 2014-11-23 23:01:14
    Temat: Gdzie przenieść numer stacjonarny
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Witam,

    chcę zrezygnować z telefonu stacjonarnego, ale nie z numeru.
    Najchętniej, przekierowałbym wszystkie połączenia na numer komórkowy
    (T-mobile). W tej sieci jest usługa która działa tak jak chcę (nazywa się
    "Numer stacjonarny"), niestety nie można do niej przenieść numeru z innej
    sieci.
    Jest też usługa "Telefon domowy" jednak jest opakowana w pakiet minut, przez
    co nie jest dla mnie atrakcyjna cenowo.

    Drugi pomysł, to przeniesienie numeru do jakiegoś wirtualnego operatora i
    ustawienie przekierowań na stałe na numer gsm. Jeżeli zdecydowałbym się na
    takie rowiązanie, to chciałbym wiedzieć z jakiego numeru przychodzi
    połączenia (wyświetlony mój numer stacjonarny to za mało). Chciałbym również
    skorzystać z jakiegoś sprawdzonego operatora, mam już dość firm typu
    "krzak".

    Czy istnieje rozwiązanie, które spełniłoby powyższe założenia? Macie jakieś
    pomysły?

    Wiwo

  • 2. Data: 2014-11-24 13:27:20
    Temat: Re: Gdzie przenieść numer stacjonarny
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > "Numer stacjonarny"), niestety nie można do niej przenieść numeru z innej

    (...)

    Spróbuj do Sferii, z kombinacją numeru nomadyczno-komórkową. Nie wiem, czy
    się da, nie spróbowałem, ale dostajesz numer zarówno stacjonarny, jak i
    komórkowy (można wybrać). Po wyjściu poza strefę musisz przełączyć się na
    numer komórkowy, gdyż numer stacjonarny przestanie funkcjonować. Jednak,
    można przekierować tak, że nadal będziesz dostępny pod numerem stacjonarnym
    (z czego już korzystałem w Ostrowi Mazowieckiej), ale wyłączona zostanie
    poczta głosowa, można ją włączyć ponownie po wejściu w strefie. Wszystko
    dedykowanymi kodami - ja sobie zdefiniowałem je jako kontakty i jak coś
    trzeba przełączyć, wywołuję kontakt, zadzwoń, szybko i łatwo. Oczywiście,
    można też przekierować komórka-stacjonarka, innym kodem. Jak numer nie
    zostanie przekierowany, to dzwoniący dostanie komunikat o niedostępności
    abonenta. Trochę niedogodności przy przełączaniu, dlatego polecam
    zdefiniować jako kontakty, z wyróżnikiem w nazwie, by się nie pomieszały z
    innymi, używam tego od połowy kwietnia 2014 i jestem zadowolony. Dostępne
    jest prawie wszystko, co normalnie ze stacjonarki. Sieć jest jako 260-17,
    czyli Centernet, a więc fizycznie - Polkomtel (260-01). Numer zachowuje się
    podobnie, jak zachowywał się w wersji CDMA.
    Za 89 PLN miesięcznie mam 1000 minut do Sferii i 1600 do wszystkich sieci
    (ale 801 i SMSy już kasuje) Ty dostaniesz do wszystkich 800 minut, jeśli nie
    przejdziesz z wersji CDMA. 1000 do Sferii będzie zachowane. Możesz
    oczywiście wybrać tańszą taryfę, wtedy pozostałości będą "trochę" droższe.
    ZTCW, można przenieść numer do Sferii, więc spróbuj, może się da, gorąco
    polecam z dodatkiem numeru komórkowego, gdyż jest to w cenie abonamentu i
    nie kosztuje cię ani grosza więcej, podpytaj, czy uda się tak przenieść
    także komórczaka, może by się przy okazji scaliło dwa swoje numery? Także
    przekierowanie komórka <> nomad (czyli stacjonarka) TYLKO DEDYKOWANYM KODEM
    jest za darmo.

    --
    Biorę udział w projekcie SamKnows, jeśli masz szybkie łacze i chcesz
    dołączyć, kliknij obok... I participate in the SamKnows project, if you

  • 3. Data: 2014-11-24 16:38:25
    Od: "Ktos" <k...@n...net>

    Nie wiem, czy reklamować (nic mi nie płacą), ale zobacz tutaj:
    (masz za 20 pln/mies numer* i bezpłatne poł. na stacjonarki. Można
    przenieść.
    Tylko nie opłaca się brać z telefonem, lepiej kupić na aukcji,,,

    * a nawet taniej dla klienta Play.

    http://www.play.pl/promocja/formula-stacjonarna/

  • 4. Data: 2014-11-25 08:06:44
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "ACMM-033" <v...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Za 89 PLN miesięcznie mam 1000 minut do Sferii i 1600 do wszystkich sieci
    > (ale 801 i SMSy już kasuje) Ty dostaniesz do wszystkich 800 minut, jeśli
    > nie przejdziesz z wersji CDMA.

    Cena zupełnie nie akceptowalna, na minutach mi nie zależy, chcę z numeru
    stacjonarnego jedynie odbierać połączenia. Nic ponadto.

> [...]
    > nie kosztuje cię ani grosza więcej, podpytaj, czy uda się tak przenieść
    > także komórczaka, może by się przy okazji scaliło dwa swoje numery?

    Nie chcę przenosić numeru komórkowego, a tym bardziej do Sferii.

    Wiwo

  • 5. Data: 2014-11-25 08:16:05
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "Ktos" <k...@n...net> napisał w wiadomości
    > Nie wiem, czy reklamować (nic mi nie płacą), ale zobacz tutaj:
    > (masz za 20 pln/mies numer* i bezpłatne poł. na stacjonarki. Można
    > przenieść.

    Problem w tym, że mnie nie zależy na połączeniach wychodzących z tego
    numeru.
    Od tego są w rodzinie komórki z taryfami nolimit.
    Z różnych względów chcę jedynie zachować numer stacjonarny i mieć możliwość
    odbierania połączeń na ten numer przychodzących.
    Za 20 zł mam taką możliwość w T-mobile, ale szukam tańszego rozwiązania.

    > Tylko nie opłaca się brać z telefonem, lepiej kupić na aukcji,,,

    W miarę możliwości chciałbym uniknąć mnożenia urządzeń. Chciałbym, żeby
    połączenia przychodzące były odbierane w już używanym telefonie komórkowym.

    Wiwo

  • 6. Data: 2014-11-25 11:11:53
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Wiwo napisało:

> [...]
    >
    > W miarę możliwości chciałbym uniknąć mnożenia urządzeń. Chciałbym,
    > żeby połączenia przychodzące były odbierane w już używanym telefonie

    Przeniosłem dwa czy trzy numery do halonet.pl. Operacja przenoszenia
    bez problemu. Na same połączenia też (od kilku lat) nie ma co narzekać.
    Koszt utrzymania numeru 1 zł/rok. Jeśli jeden abonent ma więcej numerów,
    to następne coś koło 20 zł (też na rok). Nie używam przekierowania,
    odbieram (coraz rzadziej, ostatnio prawie w ogóle) przez SIP. Ale gdyby
    przekierować na komórkę, to będzie zdaje się 19 groszy za minutę.

    --
    Jarek

  • 7. Data: 2014-11-25 15:46:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-11-25 08:06, Wiwo pisze:

    > Użytkownik "ACMM-033" <v...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Cena zupełnie nie akceptowalna, na minutach mi nie zależy, chcę z numeru
    > stacjonarnego jedynie odbierać połączenia. Nic ponadto.

    Poszukaj w ipfonie.
    Karta za 10zł na 3 miesiące
    http://www.ipfon.pl/tanie-rozmowy.htm

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2014-11-25 20:15:25
    Od: " 666" <...@...6>

    Ma więcej niż ile?

    -----

  • 9. Data: 2014-11-26 00:22:51
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 25.11.2014 o 08:16, Wiwo pisze:
    /.../
    > W miarę możliwości chciałbym uniknąć mnożenia urządzeń. Chciałbym, żeby
    > połączenia przychodzące były odbierane w już używanym telefonie komórkowym.

    Twoje potrzeby zostały rozpoznane. Problem jest taki, że przy
    przekierowaniu na komórkę będziesz płacił za przychodzące.

    2 rozwiązanie: program do VOIP na komórce: działa, ale zjada transfer do
    internetu i wymaga internetu.

    3. rozwiązanie stacjonarne: albo bramka voip w domu albo komórka z
    voipem w zasięgu wifi.

    Jakość połączeń do zbadania organoleptycznego.

  • 10. Data: 2014-11-26 07:50:29
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Twoje potrzeby zostały rozpoznane. Problem jest taki, że przy
    > przekierowaniu na komórkę będziesz płacił za przychodzące.

    Jeśli będę widział jaki numer dzwoni i koszt połączenia nie będzie jakoś
    absurdalnie wysoki, to takie rozwiązanie byłoby zadowalające. Połączeń na
    ten numer dużo nie ma, a dzięki wyświetlaniu numeru mógłbym stosować ich
    filtrację.

    > 2 rozwiązanie: program do VOIP na komórce: działa, ale zjada transfer do
    > internetu i wymaga internetu.

    Tego wolałbym uniknąć. Telefon na który chciałbym przekierować jest do bólu
    prosty i nie chcę go zmieniać.

    > 3. rozwiązanie stacjonarne: albo bramka voip w domu albo komórka z voipem
    > w zasięgu wifi.

    Powoli zaczynam się godzić z takim rozwiązaniem, jeśli koszt utrzymania
    byłby atrakcyjny.

    > Jakość połączeń do zbadania organoleptycznego.

    A tu wolałbym się zdać na opinię ludzi, którzy już z danego rozwiązania
    korzystają. Nie mam za bardzo czasu i ochoty bawić się w testy kolejnych
    rozwiązań. Jakość jest najmniej istotna. Jeśli da się zrozumieć mowę, to
    wystarczy.

    Wiwo