  • 11. Data: 2014-11-27 00:07:01
    Temat: Re: Gdzie przenieść numer stacjonarny
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 26.11.2014 o 07:50, Wiwo pisze:
    /.../

    > Powoli zaczynam się godzić z takim rozwiązaniem, jeśli koszt utrzymania
    > byłby atrakcyjny.

    1 zł rocznie + jednorazowa opłata za bramkę/komórkę

    > A tu wolałbym się zdać na opinię ludzi, którzy już z danego rozwiązania
    > korzystają. Nie mam za bardzo czasu i ochoty bawić się w testy kolejnych
    > rozwiązań. Jakość jest najmniej istotna. Jeśli da się zrozumieć mowę, to
    > wystarczy.

    Nikt nie powie, jak będzie akurat u Ciebie. Zbadaj też, w jakim zakresie
    można to łączyć. Np. bramka voip w domu a jak coś apka na komórce.

  • 12. Data: 2014-11-27 08:30:40
    Od: " 666" <...@...6>

    Czy jakby co da się później przenieść swój numer stacjonarny z VOIP-a do
    innej sieci?

    -----

  • 13. Data: 2014-11-29 10:41:38
    Od: " 666" <...@...6>

    Tyle, że płacisz chore pieniądze (89 zł) Sferii.
    To samo (nielimitowane rozmowy) miałbyś parokrotnie taniej (do 39 złotych z
    sms-ami i to tylko jak wykorzystasz wszystko na maksa) z czegoś w rodzaju
    nju mobile czy podobne oferty innych komórkowców.
    Ze Sferii to się opłaca dzwonić za granicę (przecinek) i ewentualnie
    międzymiastowe stacjonarne (kropka).
    No i może wewnątrzsieciowe jeżeli wiesz, że druga strona to Sferia (dla
    porównania wewnątrzsieciowe w UPC sa bezpłatne, znów jeśli wiesz, że druga
    strona to UPC).

    -----

  • 14. Data: 2014-12-03 15:46:32
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Wiwo wrote:

    > Użytkownik "ACMM-033" <v...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Cena zupełnie nie akceptowalna, na minutach mi nie zależy, chcę z numeru
    > stacjonarnego jedynie odbierać połączenia. Nic ponadto.

    Pewnie można taniej, ale w FCN (tak to się teraz nazywa) koszt
    miesięcznego utrzymania numeru to ok. 3,90 zł.

  • 15. Data: 2014-12-03 21:06:04
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Poldek wrote:

    > Pewnie można taniej, ale w FCN (tak to się teraz nazywa) koszt
    > miesięcznego utrzymania numeru to ok. 3,90 zł.

    Oj, chyba namieszałem. Za jeden nr to będzie poniżej 2 zł/mies.

  • 16. Data: 2014-12-04 08:23:00

    Co to jest FCN ?

    -----