  • 1. Data: 2018-12-05 09:06:48
    Temat: Gdzie rozmowy bez limitu?
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    Rebtel się kończy, trzeba znaleźć coś w zamian.
    Czy jest teraz jakaś dobra oferta rozmów bez limitu, tańsza niż 9,90 zł
    w a2mobile?

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 2. Data: 2018-12-05 11:30:29
    Temat: Re: Gdzie rozmowy bez limitu?
    Od: dizel <x...@x...xxx>

    Akarm wrote on 2018-12-05 :
    > Rebtel się kończy, trzeba znaleźć coś w zamian.
    > Czy jest teraz jakaś dobra oferta rozmów bez limitu, tańsza niż 9,90 zł w
    > a2mobile?

    Nie ma i już taniej nie będzie, chyba że masz play fresh z usługą
    zbieraj minuty.

  • 3. Data: 2018-12-08 20:51:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "dizel" <x...@x...xxx> wrote in message

    > Nie ma i już taniej nie będzie, chyba że masz play fresh z usługą zbieraj
    > minuty.

    Używam karty prepaid Orange FREE.
    Za 25zł na miesiąc masz rozmowy bez limitu, smsy bez limitu
    i jeszcze w ciul i trochę internetu... Po co się tak gimnastykować?

  • 4. Data: 2018-12-08 22:23:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-12-08 o 20:51, Pszemol pisze:
    > "dizel" <x...@x...xxx> wrote in message

    > Używam karty prepaid Orange FREE.
    > Za 25zł na miesiąc masz rozmowy bez limitu, smsy bez limitu
    > i jeszcze w ciul i trochę internetu... Po co się tak gimnastykować?

    Na przykład po to, aby swoimi pieniędzmi wynagrodzić operatorów, którzy
    umieją pokazać na rynku dobre oferty. To, że masz teraz te 25zł wynika z
    tego, że wcześniej tysiącom januszy było za drogo 200/100/60/50zł. Jakby
    użytkownicy składali się z samych Pszemoli, to pewnie byśmy mieli
    nolimity za 100zł, bo "po co się gimnastykować".

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2018-12-08 22:38:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message

> [...]
    > użytkownicy składali się z samych Pszemoli, to pewnie byśmy mieli nolimity

    Chodziło mi raczej o to, żeby mieć w dobrej sieci bez limitu za 25zł
    wszystko
    niż w jakiejś firmie krzak, która dzierżawi u niewiadomo kogo anteny mieć
    bez limitu tylko rozmowy a za smsy czy internet płacić osobno...

  • 6. Data: 2018-12-08 23:17:12
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-12-08 o 22:38, Pszemol pisze:
> [...]
    > wszystko
    > niż w jakiejś firmie krzak, która dzierżawi u niewiadomo kogo anteny mieć

    Od Plusa, i jeśli dzierżawi, to tylko formalnie, bo to ten sam właściciel.

    > bez limitu tylko rozmowy a za smsy czy internet płacić osobno...

    Skoro nie używa, to po co płacić w ryczałcie.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2018-12-09 06:52:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Od Plusa, i jeśli dzierżawi, to tylko formalnie, bo to ten sam właściciel.

    > Skoro nie używa, to po co płacić w ryczałcie.

    Na przykład po to, aby swoimi pieniędzmi wynagrodzić operatorów,
    którzy umieją pokazać na rynku dobre oferty :-P

  • 8. Data: 2018-12-09 09:08:03
    Od: SERG <m...@n...fm>

    W dniu 2018-12-05 o 09:06, Akarm pisze:
    > Rebtel się kończy, trzeba znaleźć coś w zamian.
    > Czy jest teraz jakaś dobra oferta rozmów bez limitu, tańsza niż 9,90 zł
    > w a2mobile?

    W chwili obecnej jeśli chodzi o no limit (SMS, tel.,dane) to bardzo
    dobrze wychodzi sieć wRodzinie.
    Za 30 zł masz pakiet nielimitowanych SMS i rozmów oraz 10 GB. Pakiet
    ważny na 2 miesiące czyli wychodzi na miesiąc 15 zł za no limit z 5 GB.

  • 9. Data: 2018-12-09 09:42:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-12-09 o 06:52, Pszemol pisze:

    > Na przykład po to, aby swoimi pieniędzmi wynagrodzić operatorów,
    > którzy umieją pokazać na rynku dobre oferty :-P

    Nie rozumiesz. Wynagrodzenie ma sens, aby pokazać operatorowi, że
    przygotował ofertę, która była przydatna. Kupując niepotrzebny ryczałt,
    wysyłamy fałszywy sygnał do rynku. Za to akurat operatora a2m można
    wynagrodzić również korzystając z telefonu po stawkach standardowych
    (skoro dużo nie potrzebujemy), bo są one niższe niż standardowo na rynku
    (np. 10gr/min).

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2018-12-09 12:17:25

    W dniu 2018-12-09 o 09:08, SERG pisze:

> [...]
    > Za 30 zł masz pakiet nielimitowanych SMS i rozmów oraz 10 GB. Pakiet
    > ważny na 2 miesiące czyli wychodzi na miesiąc 15 zł za no limit z 5 GB.

    Ale czad :-)
    To jest to Rydzykowe?
    Ja kto się może opłacać operatorowi? ;-)