  • 11. Data: 2018-12-09 12:26:30
    Temat: Re: Gdzie rozmowy bez limitu?
    Od: SERG <m...@n...fm>

    W dniu 2018-12-09 o 12:17, z pisze:

    > Ale czad :-)
    > To jest to Rydzykowe?
    > Ja kto się może opłacać operatorowi? ;-)

    Rydzykowe było bodajże do końca 2010.
    W chwili obecnej właścicielem jest Aero2 Sp. z o.o.
    Nie wiem jak to się może opłacać, może oszczędzają na czym się da, np.
    marketingu. Świetna oferta, a bardzo mało kto o niej wie.

  • 12. Data: 2018-12-09 12:33:19
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 9.12.2018 12:17, z pisze:

    > Ale czad :-)
    > To jest to Rydzykowe?

    Skąd się wziął ojciec Rydzyk:

    https://www.evernote.com/client/snv?noteGuid=c98e637
    1-2e5a-4380-acde-4b63f8ba4dff&noteKey=e7f7a98f634f20
    11&sn=https%3A%2F%2Fwww.evernote.com%2Fshard%2Fs9%2F
    sh%2Fc98e6371-2e5a-4380-acde-4b63f8ba4dff%2Fe7f7a98f
    634f2011&title=Sk%25C4%2585d%2Bsi%25C4%2599%2Bwzi%25
    C4%2585%25C5%2582%2Bojciec%2BRydzyk

  • 13. Data: 2018-12-09 14:32:40
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-12-09 o 12:26, SERG pisze:

    > Rydzykowe było bodajże do końca 2010.
    > W chwili obecnej właścicielem jest Aero2 Sp. z o.o.
    > Nie wiem jak to się może opłacać, może oszczędzają na czym się da, np.
    > marketingu. Świetna oferta, a bardzo mało kto o niej wie.

    A czyje nadajniki? Na tym oszczędzają?

  • 14. Data: 2018-12-09 15:24:13
    Od: SERG <m...@n...fm>

    W dniu 2018-12-09 o 14:32, z pisze:

    > A czyje nadajniki?

    wRodzinie działa na nadajnikach Plusa.

  • 15. Data: 2018-12-09 16:11:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 9 Dec 2018 09:08:03 +0100, SERG napisał(a):
> [...]
    > Za 30 zł masz pakiet nielimitowanych SMS i rozmów oraz 10 GB. Pakiet
    > ważny na 2 miesiące czyli wychodzi na miesiąc 15 zł za no limit z 5 GB.

    A jak sie 10GB wyczerpie ?
    Zmniejszona predkosc, czy zaczyna doic pieniadze z konta ?

    J.

  • 16. Data: 2018-12-09 16:26:05
    Od: SERG <m...@n...fm>

    W dniu 2018-12-09 o 16:11, J.F. pisze:

    > A jak sie 10GB wyczerpie ?
    > Zmniejszona predkosc, czy zaczyna doic pieniadze z konta ?
    >
    > J.

    Lejek :)

    Za regulaminem:

    "...Po wykorzystaniu przysługującego limitu transmisji
    danych, prędkość transmisji danych w trakcie ważności Pakietu ulega
    zmniejszeniu do poziomu nie niższego niż 512 kb/s. W celu przywrócenia
    prędkości transmisji danych należy wpisać kod USSD *222*8# co
    powoduje zdjęcie lejka oraz naliczanie opłat za transmisję danych
    zgodnie z cennikiem podstawowym, natomiast pozostałe usługi przyznane w
    ramach Pakietu będą dostępne do końca okresu rozliczeniowego.

    Niewykorzystany w danym okresie limit transferu danych z Pakietu
    przepada..."

  • 17. Data: 2018-12-10 12:30:05
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 9 Dec 2018 16:26:05 +0100, w <pujc6b$q0h$1@node2.news.atman.pl>, SERG
    <m...@n...fm> napisał(-a):

> [...]
    > ramach Pakietu będą dostępne do końca okresu rozliczeniowego.
    >
    > Niewykorzystany w danym okresie limit transferu danych z Pakietu

    Nawet uczciwe :)
    MMS-y też są w pakiecie?

  • 18. Data: 2018-12-10 16:16:55
    Od: dizel <x...@x...xxx>

    z has brought this to us :

    > Ale czad :-)
    > To jest to Rydzykowe?
    > Ja kto się może opłacać operatorowi? ;-)

    To nie Rydzykowe. Rydzykowe jest w naszej rodzinie.
    Aero2.

  • 19. Data: 2018-12-10 16:20:13
    Od: dizel <x...@x...xxx>

    After serious thinking r...@k...pl wrote :

    > Nawet uczciwe :)
    > MMS-y też są w pakiecie?

    nie ma i nawet możliwe że jak ci ktoś wyśle mmsa to nie odbierzesz, tak
    działa ta sieć.

  • 20. Data: 2018-12-10 17:51:58

    W dniu 2018-12-10 o 16:20, dizel pisze:

    > nie ma i nawet możliwe że jak ci ktoś wyśle mmsa to nie odbierzesz, tak
    > działa ta sieć.

    Do czego to doszło żeby normalne uczciwe traktowanie klienta było
    ewenementem.
    Proponuję zagłosować nogami i pokazać tym wszystkim oszustom gdzie mamy
    ich sztuczki psychologiczne.
    Cena dobra. Warunki proste i logiczne.