  • 11. Data: 2011-04-29 17:59:21
    Temat: Re: Gdzie w Warszawie kupić nową Hondę?
    Od: sted <usenet@wytnij_legionowo.info>

    On Fri, 29 Apr 2011 19:47:13 +0200, masti <g...@t...hell> wrote:

    > nie stać Cię i dorabiasz ideologię :)

    ta, a tego posta w ogóle napisałem tylko po to, żeby może przypadkiem
    koledzy z gimnazjum przeczytali i padli z zazdrości ;)

    --
    sted

  • 12. Data: 2011-04-29 18:52:20
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 29 Apr 2011 19:59:21 +0200 osobnik zwany sted wystukał:

    > ta, a tego posta w ogóle napisałem tylko po to, żeby może przypadkiem
    > koledzy z gimnazjum przeczytali i padli z zazdrości ;)

    kurde, chyba zezłomuję mojego prawie pełnoletniego :)

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 13. Data: 2011-04-29 19:04:30
    Od: "Andrzej" <s...@w...pl>

    > kurde, chyba zezłomuję mojego prawie pełnoletniego :)

    ok, cel osiągnięty, możesz z czystym sumieniem dojść do wniosku, że nie potrzebujesz
    nufki sztuki :)

    --
    Pozdrv!
    Andrzej

  • 14. Data: 2011-04-29 19:18:14
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "sted" <usenet@wytnij_legionowo.info> napisał

    > ta, a tego posta w ogóle napisałem tylko po to, żeby może przypadkiem koledzy
    > z gimnazjum przeczytali i padli z zazdrości ;)

    Tak wlasnie ten post wyglada. Sensu nie ma w tym co piszesz.
    Imputujesz ze w salonach oszukuja przy sprzedazy nowych motocykli.
    Wyjasnij wiec w jaki sposob.
    Wymontowuja nowe czesci i wsadzaja stare?
    Nie wydaja reszty?
    Sprzedaja uzywane jako nowe?
    A moze uzywaja zlego olejku do masazu??
    Ze tez ludzie nie widza jak sie osmieszaja :((

    --
    Hinek

  • 15. Data: 2011-04-29 20:15:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 29 Apr 2011 21:04:30 +0200 osobnik zwany Andrzej
    wystukał:

    > ok, cel osiągnięty, możesz z czystym sumieniem dojść do wniosku, że nie
    > potrzebujesz nufki sztuki :)

    a ja pisałem, że potrzebuję?
    otóż nie. R1200GS na pewno nie kupię. Mimo, że mnie stać :)

  • 16. Data: 2011-04-29 20:23:13
    Od: sted <usenet@wytnij_legionowo.info>

> [...]
    > Sprzedaja uzywane jako nowe?
    > A moze uzywaja zlego olejku do masazu??
    > Ze tez ludzie nie widza jak sie osmieszaja :((

    daleko nie trzeba szukać, 2 tygodnie temu na preclu było o Motoriście. że
    to nie jest u nich codzienność? wiem.
    ale może w którymś salonie starają się jednak bardziej, wpadki zdarzają
    się rzadziej? po to piszę, a nuż się czegoś dowiem.

    --
    sted

  • 17. Data: 2011-04-29 20:28:48
    Temat: Re: Gdzie w Warszawie kupiÄ&#65533; nowÄ&#65533; HondÄ&#65533;?
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    > a moĹźe nowe motocykle moĹźna kupowaÄ&#65533; jeszcze w jakiĹ&#65533; inny,
    sensowny sposĂłb?
    > podzieli siÄ&#65533; ktoĹ&#65533; opiniami? :)

    Jako że tradycyjnie na maksa na preclach nie dostałeś żadnej odpowiedzi
    przybliżającej Cię do finału Twoich poszukiwań, to może ja pomogę:

    W Motoriście pracuje od jakiegoś czasu niejaki Przemek Nowakowicz. Wiem,
    Motorista, ale Przemo to kompetentny i rzeczowy człowiek, którego mogę
    śmiało polecić. On sprzeda Ci Hondę tak, że będziesz zadowolony z
    transakcji. Opowieści o serwisach i salonach krążące po necie i forach
    traktuj z przymrużeniem oka, bo prawda jest zawsze gdzieś po środku. O ile
    dla kupujących sprzedawcy to zawsze oszuści (bo wiadomo - chcą zarobić),
    to kupujący często przez sprzedawców widziani są jako horda słowiańskich
    zwierząt o mocno roszczeniowej postawie. Oczywiście nikogo tutaj nie
    zamierzam usprawiedliwiać, żeby nie było.

    Jak chcesz kontakt do Przemka, to zapraszam na prv.

    Pozdr,
    Mariusz

  • 18. Data: 2011-04-29 22:41:08
    Od: "erg" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...

> [...]
    > przybliżającej Cię do finału Twoich poszukiwań, to może ja pomogę (...) On
    > sprzeda Ci Hondę tak, że będziesz zadowolony ...

    Za to tradycyjnie, krasomowcze talenty i takie same odpowiedzi znajdziesz na
    sikacz.pl.
    Sprzedam Hądę - będzie pan zadowolony..
    Nic tylko albo to laik, albo PiSior ?

    erg

  • 19. Data: 2011-04-29 22:42:34
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 29 Apr 2011 20:28:48 +0000 osobnik zwany Lovtza
    wystukał:

    to wyłącz tę bramkę.
    Nie będziesz miał problemu

  • 20. Data: 2011-04-30 07:44:56
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    > Nic tylko albo to laik, albo PiSior ?

    Raczej nie, nie ma żadnych powodów aby upodabniać się do wielu tutejszych
    ;)