  • 61. Data: 2011-05-09 13:51:42
    Temat: Re: Gdzie w Warszawie kupić nową Hondę?
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "Kamil Nowak 'Amil'" wrote...

    > Nie no ja tylko pytac umiem. Ale fajny oldskool ta cebra, szkoda tylko ze
    > nie litr.

    Heh, w naszym kraju to juz tak dzwinie jest, ze kazdy licznik musi byc
    krecony.
    A tak serio mowiac, to ona naprawde taki przebieg ma. Tyle juz bylo na
    liczniku jak ja odebralem od dealera. Sa oczywiscie wszystkie dokumenty,
    poza dowodem rejestracyjnym - nigdy i nigdzie nie byla rejestrowana.
    No szkoda, ze nie litr. Jakbym ja bral na handel to bylby litr. Bralem dla
    siebie...

    pozdrawiam
    --
    James

  • 62. Data: 2011-05-09 13:58:03
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    James napisał(a):
    > A tak serio mowiac, to ona naprawde taki przebieg ma. Tyle juz bylo na
    > liczniku jak ja odebralem od dealera.

    No tylko ona tyle stala ze na pewno trzeba wszystkie simmeringi wymienic
    i opony, olej od stania pewnie juz ponadzeral kartery, uklad chlodzenia
    obrosl kamieniem, gazniki zarosly. Ja bym nie bral, wolalbym jakas taka
    z 50kkm jezdzana przez dziadka.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 63. Data: 2011-05-09 13:59:27
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-09, Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> wrote:

> [...]
    > i opony, olej od stania pewnie juz ponadzeral kartery, uklad chlodzenia
    > obrosl kamieniem, gazniki zarosly. Ja bym nie bral, wolalbym jakas taka

    A moze chcesz Kawasaki? Jezdzone przez okragly rok wiec nic nie zarasta,
    nie katowana (obrotomierz nigdy nie widzial czerwonego pola).

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 64. Data: 2011-05-09 18:29:41
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "KJ Siła Słów" <K...@n...com> wrote in message

    > fajne moto, ale ten no... nie masz jakiego litra do sprzedania?

    Ej no... to nie jest wcale smieszne ;)

    --
    James

  • 65. Data: 2011-05-10 22:14:11
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-05-08 20:17, Tytus pisze:
    > Siemka
    >
    > *** "Kuczu"
    > O ja pier... Kto takie cos zaklada ? Zawodowy lapacz much ?
    >
    > Kuczu na swiecie sa inne kolory niz schwarz, schwarz-mettalic, schwarz matt

    Wiem, Mam 2 motocykle i skuter i zaden nie jest czarny.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 66. Data: 2011-05-11 05:17:39
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-11 00:14, Kuczu pisze:

    > Wiem, Mam 2 motocykle i skuter i zaden nie jest czarny.

    Znaczy podrobki.

    pozdr
    newrom

  • 67. Data: 2011-05-13 19:30:36
    Od: zwyszomi <zwyszomi@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam
    Ja też 2 lata temu w Witolinie kupowałem Silver Winga. Pamiętam że gość
    najpierw nie traktował mnie zbyt poważnie jak do salonu przyjechałem
    rowerem.
    Fajni są goście z serwisu. W zeszłym roku zrobiłem coś bardzo złego z
    akumulatorem (nie powiem co bo to trochę obciach), goście przyjechali po
    motocykl z własną przyczepką, którą specjalnie wypożyczali i naprawili
    moto za jakieś śmieszne pieniądze. Poza tym przy przeglądach zawsze można
    trochę ponegocjować.
    Teraz przymierzam się do Transalpa i póki co proces ich postawa jest
    bardzo OK