  • 51. Data: 2011-05-08 20:02:50
    Temat: Re: Gdzie w Warszawie kupić nową Hondę?
    Od: Glub <g...@g...com>

    On 2011-05-08 21:30:25 +0200, zefir said:

    > Nie no spoko kolor, miła odmiana wśród szarości i czerni. Nikt Ci
    > jeszcze nie napsikał w oczy muchozolem jak jechałeś w tym kombi? :)

    aj tam muhozol.. a packa na owady bzykające?
    --
    Glub
    SWT-400

  • 52. Data: 2011-05-09 06:23:49
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    James napisał(a):
    > aa, no i ma 1km na liczniku

    nie da sie cofnac do zera?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 53. Data: 2011-05-09 09:28:15
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 08.05.2011 James <n...@d...for.spam> napisał/a:
    > "Tytus" wrote...

    > Tak zolta jak tylko zolte robili ;)
    > aa, no i ma 1km na liczniku
    >
    > Tu jest fotka:
    > http://delorean.neostrada.pl/F4i/01s.jpg

    To ta co ją parę lat temu z USA sprowadziłeś, ciągle sprzedajesz?
    Za ile teraz?

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 54. Data: 2011-05-09 10:55:48
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "Kamil Nowak 'Amil'" wrote...

    > nie da sie cofnac do zera?

    Kazdy sadzi po sobie, wiec sam udziel odpowiedzi na to pytanie

    --
    James

  • 55. Data: 2011-05-09 10:57:44
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "Tytus" wrote...
    > *** "James"
    > Tak zolta jak tylko zolte robili ;)
    >
    > Sliczna choc malolitrazowa...
    > a za wiela???

    W tej chwili oglaszam ja za 25k.
    Chetnych malo wlasnie dlatego, ze za mala. Nie ma litra... taka zabawka.
    Moze ktos na komunie kupi dla dzieciaka.

    pozdrawiam
    --
    James

  • 56. Data: 2011-05-09 11:00:11
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "kakmar" wrote...

    > To ta co ją parę lat temu z USA sprowadziłeś, ciągle sprzedajesz?
    > Za ile teraz?

    Tak, caly czas ta sama. Ciagle sie zastanawiam czy ja sprzedawac czy zaczac
    jezdzic ;)
    Dostaje pytania czy nie mam w ofercie wiekszych, bo to 600 to dla dzieci.
    Dlatego chetnego jeszcze nie znalazlem.

    pozdrawiam
    --
    James

  • 57. Data: 2011-05-09 11:10:09
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-05-08 20:50, James pisze:

    > Tu jest fotka:
    > http://delorean.neostrada.pl/F4i/01s.jpg

    fajne moto, ale ten no... nie masz jakiego litra do sprzedania?

    KJ
    :-)

  • 58. Data: 2011-05-09 11:57:19
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    James napisał(a):

    > Kazdy sadzi po sobie, wiec sam udziel odpowiedzi na to pytanie

    Nie no ja tylko pytac umiem. Ale fajny oldskool ta cebra, szkoda tylko
    ze nie litr.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 59. Data: 2011-05-09 12:18:17
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    ***"James"
    W tej chwili oglaszam ja za 25k.

    Ktory to rok???
    BTW nie mowil Ci ktos ze lepiej by bylo jakby to litr byl???

  • 60. Data: 2011-05-09 13:48:32
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "Tytus" wrote...
    > Siemka
    >
    > ***"James"
    > W tej chwili oglaszam ja za 25k.
    >
    > Ktory to rok???
    > BTW nie mowil Ci ktos ze lepiej by bylo jakby to litr byl???

    2006, jedna z ostatnich serii F
    Oczywiscie, ze mowia i dlatego trudno znalezc chetnego na taka zabawke.
    Kupowalem ja dla siebie, a mi 600 wystarcza w zupelnosci. Potem tak sie
    sprawy potoczyly, ze nigdy jej nie zarejestrowalem. Oczywiscie mam komplet
    dokumentow poswiadczajacych ten stan.

    pozdrawiam
    --
    James