  • 1. Data: 2010-07-28 19:39:40
    Temat: Rzeszów skradziono beżowego lexusa IS200 num rej 747 FZ 92 (francja)
    Od: lexus <l...@o...pl>

    W ostatnich dniach w Rzeszowie w okolicach ulicy Rejtana skradziono
    beżowego (z przyciemnionymi szybami) LEXUSA IS200 na francuskich
    tablicach num rej 747 FZ 92
    Istnieje możliwość, że samochód mogły ukraść jakieś dzieciaki aby
    sobie pojeździć i może on stać gdzieś porzucony.

    Z powodu pilnego wyjazdu za granice kontakt telefoniczny może być
    niemożliwy dlatego wszelkie informacje prosze kierować na mail
    l...@o...pl

    Za sprawdzoną informacje przewidziana nagroda

    samochód taki jak ten: (zdjęcie przykładowe)

    http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://www.japanv
    ehicles.com/newcars/toyota/Altezza/Altezza/rs3.JPG&i
    mgrefurl=http://www.yotatech.com/f180/altezza-tailli
    ghts-fits-3rd-gens-89520/&usg=__QUEg0pf-__OQ-DQTR7q4
    aA-qvTM=&h=331&w=490&sz=41&hl=pl&start=144&tbnid=0vg
    LbeHbkQyoQM:&tbnh=137&tbnw=203&prev=/images%3Fq%3Dle
    xus%2Bis200%26um%3D1%26hl%3Dpl%26sa%3DN%26biw%3D1024
    %26bih%3D671%26tbs%3Disch:10,6600&um=1&itbs=1&iact=h
    c&vpx=338&vpy=199&dur=2807&hovh=184&hovw=273&tx=156&
    ty=117&ei=lGpQTMrME4uD4Abq1JSHCA&page=13&ndsp=12&ved
    =1t:429,r:1,s:144&biw=1024&bih=671

  • 2. Data: 2010-07-28 19:56:52
    Od: ererer <e...@n...pamietam.maila>

    W dniu 2010-07-28 19:39, lexus pisze:
> [...]
    > Istnieje możliwość, że samochód mogły ukraść jakieś dzieciaki aby
    > sobie pojeździć i może on stać gdzieś porzucony.

    4c44a58d$0$19163$6...@n...neostrada.pl

    WTF? Teraz w jakieś proxy się bawisz?

    --
    ererer

  • 3. Data: 2010-07-28 20:23:04
    Od: "dudley" <d...@o...pl>

    J_K_K wygenerował w news:i2prgf$ktc$1@speranza.aioe.org taki oto ciąg
    znaków:
    > To ten Lexus od pobicia na parkingu ?

    Tak to wygląda...
    Pozdrawiam,
    --
    dudley, ckmk
    szarobeżowa astra III

  • 4. Data: 2010-07-29 14:32:51
    Od: "t.o" <t...@g...pl>

    lexus napisał(a):

    > W ostatnich dniach w Rzeszowie w okolicach ulicy Rejtana skradziono
    > be=BFowego (z przyciemnionymi szybami) LEXUSA IS200 na francuskich
    > tablicach num rej 747 FZ 92
    > Istnieje mo=BFliwo=B6=E6, =BFe samoch=F3d mog=B3y ukra=B6=E6 jakie=B6 dziec=
    > iaki aby
    > sobie poje=BCdzi=E6 i mo=BFe on sta=E6 gdzie=B6 porzucony.

    Spytaj "xyz", może coś wie ;)
    -> http://tiny.pl/h7fdb

  • 5. Data: 2010-07-29 14:50:08
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "lexus" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]
    > Istnieje możliwość, że samochód mogły ukraść jakieś dzieciaki aby
    > sobie pojeździć i może on stać gdzieś porzucony.

    Istnieje też możliwość, że jakiś xyz tydzień temu puszcza dziwnego posta na
    grupę żeby uwiarygodnić obecność Lexusa w Rzeszowie, mimo że Lexus od
    tygodnia już jest pod Lwowem.

    Jakiś strasznie popularny się ten Lexus w internecie zrobił...

  • 6. Data: 2010-07-29 19:42:43
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2010-07-28 19:39, xyz pisze:

    Hehe, najs traj, jak to mawiają starzy Rosjanie.
    "W ostatnich dniach", "z powodu pilnego wyjazdu"... :D

    Aha, i przemyślałbym na twoim miejscu jeszcze raz pomysł z taranowaniem
    kogoś tyłem Matiza i natychmiastową ucieczką, bo może się okazać, że cię
    następnym razem emocje poniosą i się zdziwisz efektem. To nie
    amerykański film (jak z resztą widać po trudnościach w znalezieniu dwóch
    facetów nagranych na kamerę).

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański