  • 1. Data: 2010-07-28 20:47:03
    Temat: Obwodnica Opola - jak z przejezdnością?
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    Jak jest obecnie z przejezdnością obwodnicy Opola (od A4 w kierunku
    Lublińca)? Jechać obwodnicą czy lepiej przez miasto?
    Dawno tamtędy nie jechałem a mam jutro dość napięty plan i nie
    chciałbym utknąć w tym newralgicznym miejscu :))

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 2. Data: 2010-07-28 22:07:54
    Temat: Re: Obwodnica Opola - jak z przejezdnością?
    Od: "Zaku" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:dlu056pppthqad7rnd8hlf61tvok2dmv0g@4ax.com...

> [...]
    > Dawno tamtędy nie jechałem a mam jutro dość napięty plan i nie
    > chciałbym utknąć w tym newralgicznym miejscu :))

    http://www.nto.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/2010072
    8/POWIAT01/855944930

    pozdr Zaku
    Ford Fiesta 1,25 `10

  • 3. Data: 2010-07-29 20:44:55
    Temat: Re: Obwodnica Opola - jak z przejezdno?ci??
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 28 Jul 2010 22:07:54 +0200, "Zaku" <z...@p...onet.pl>
    wrote:

    >http://www.nto.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/201007
    28/POWIAT01/855944930

    Mnie się udało. Tablice z informacją o objazdach już stały, ale ruch
    przez obwodnicę nie był zamknięty.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280