  • 1. Data: 2010-07-28 19:16:24
    Temat: woda a nie benzyna
    Od: "Zencher" <z...@w...pl>

    http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,8184981,Eur
    owoda_95_z_Orlenu__czyli_problem_ubezpieczyciela.htm

  • 2. Data: 2010-07-28 19:44:17
    Temat: Re: woda a nie benzyna
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-07-28 19:16:24 +0200, "Zencher" <z...@w...pl> said:

    > http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,8184981,Eur
    owoda_95_z_Orlenu__czyli_problem_ubezpieczyciela.htm

    nagłówku czysta woda, w tekście 90%...
    Daj znać, gdy napiszą prawdę.

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2010-07-28 20:39:56
    Od: spammtrapp <g...@w...pl>

    W dniu 2010-07-28 19:44, Bydlę pisze:
    > nagłówku czysta woda, w tekście 90%...
    > Daj znać, gdy napiszą prawdę.

    Lali czystą wodę, 10% paliwa to pozostałości w zbiorniku.
    Daj znać, gdy zaczniesz czytać ze zrozumieniem :D

  • 4. Data: 2010-07-28 21:06:07
    Od: to <t...@a...xyz>

    spammtrapp wrote:

    > Lali czystą wodę, 10% paliwa to pozostałości w zbiorniku. Daj znać, gdy
    > zaczniesz czytać ze zrozumieniem :D

    Jakoś mi się w tą historię z wodą w dystrybutorze nie chce wierzyć...

    --
    ignorance is bliss

  • 5. Data: 2010-07-28 21:36:03
    Od: spammtrapp <g...@w...pl>

    W dniu 2010-07-28 21:06, to pisze:

    > Jakoś mi się w tą historię z wodą w dystrybutorze nie chce wierzyć...

    "PKN Orlen przyznaje, że rzeczywiście w jednym z dystrybutorów
    znajdowała się woda i przeprasza za zaistniałą sytuację. W przysłanym do
    naszej redakcji wyjaśnieniu Joanna Puskar z biura prasowego spółki
    tłumaczy, że prawdopodobną przyczyną obecności wody było rozszczelnienie
    instalacji w jednym z dystrybutorów."

  • 6. Data: 2010-07-28 22:56:00
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-07-28 20:39:56 +0200, spammtrapp <g...@w...pl> said:

    > Lali czystą wodę, 10% paliwa to pozostałości w zbiorniku.

    <http://a.imageshack.us/img63/2991/benzynaiagoraklam
    ie.jpg>

    Podkreśliłem ci, bo się pogubiłeś.

    > Daj znać, gdy zaczniesz czytać ze zrozumieniem :D

    Daj znać, gdy dojrzejesz do przeproszenia za swoją pomyłkę.

    --
    Bydlę

  • 7. Data: 2010-07-29 11:18:45
    Od: marsel <marcin@pl>

    W dniu 28.07.2010 22:56, Bydlę pisze:

    > <http://a.imageshack.us/img63/2991/benzynaiagoraklam
    ie.jpg>

    > Podkreśliłem ci, bo się pogubiłeś.

    > Daj znać, gdy dojrzejesz do przeproszenia za swoją pomyłkę.

    Czepiasz się, zaraz się okaże, że do rozszczelnionego zbiornika Orlenu
    nie może dostać się "czysta woda", bo i skąd.
    A w ogóle jaką wodę uważamy za czystą?
    Ponieważ paliwo się z wodą nie miesza, możemy przyjąć, że w baku była
    "czyta woda", paliwo, trochę powierza i oparów, i jakieś cząstki stałe
    nie przefiltrowane wcześniej. Proporcje niektórych składowych podano w
    dalszej części artykułu.

  • 8. Data: 2010-07-29 12:15:29
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

> [...]
    > redakcji wyjaśnieniu Joanna Puskar z biura prasowego spółki tłumaczy, że
    > prawdopodobną przyczyną obecności wody było rozszczelnienie instalacji w

    Co nie zmnienia faktu, że mi też się nie chce wierzyć. Z tego co pamiętam,
    zbiorniki na stacjach budowane są tak, że w najniższym punkcie jest
    przestrzeń specjalnie na cięższe ciecze od benzyny np. wodę. Paliwo jest
    pobierane z poziomu wyżej. Do tego czujniki i monitoringi podające na
    bieżąco zawartość "cukru w cukrze" ;)
    Jak dla mnie musieli cysterną z wodą zatankować zbiornik stacji i olać
    monitoring zbiornika, mało realne :-/

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2010-07-29 12:25:00
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-07-29 11:18:45 +0200, marsel <marcin@pl> said:

    > Czepiasz się,

    Tak, oczekuję rzetelności i uczciwości, a tego nie ma w tamtym artykule.
    Ty wolisz z kłamcami i oszustami?

    > zaraz się okaże

    Sięgnij pamięcią wsetcz i przypomnij sobie jak często SENSACJE prasy po
    czasie okazują się kłamstwem i prasa potem wstydliwie przeprasza na 8.
    stronie.
    ;>>>

    > , że do rozszczelnionego zbiornika Orlenu nie może dostać się "czysta
    > woda", bo i skąd.

    A to jest tak samo prawdziwe (IMO) jak kwestionowana przez mnie
    "czystwa woda w baku".
    Sam widzisz, że nie wierzysz dziennikarskiemu przekazowi - z tym, że ja
    mam dowody - czarno na białym podkreślone na zielono.

    > A w ogóle jaką wodę uważamy za czystą?

    Taką bez benzyny?

    > Ponieważ paliwo się z wodą nie miesza

    To bez znaczenia - albo w baku była czysta woda, albo tylko 90% wody
    było w baku.
    Gdyby się mieszała, to problem prawdomówności dziennikarza Gazety byłby
    taki sam.

    > , możemy przyjąć, że w baku była "czyta woda"

    Nie - chyba że uznasz, iż jedno ze zdań dziennikarza opisujące
    zawartość baku jest kłamstwem.
    ;>

    --
    Bydlę

  • 10. Data: 2010-07-29 13:07:37
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 29-07-2010 o 12:25:00 napisał(a):

    > To bez znaczenia - albo w baku była czysta woda, albo tylko 90% wody
    > było w baku.

    A gdzie było pozostałe 10% wody? ;)

    > Gdyby się mieszała, to problem prawdomówności dziennikarza Gazety byłby
    > taki sam.

    Nie jest napisane "w baku była tylko czysta woda" tylko "w baku była
    czysta woda". Właśnie dlatego że się nie miesza - była czysta woda, było
    trochę benzyny, było trochę powietrza (nie czystego tylko z oparami).

    --
    SW3
    ----